Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Minste på 1,5 år har feber så ofte syns jeg. Hvertfall nå de siste mnd. Hadde feber tidlig i desember, så fikk han det på julaften igjen, å nå har han fått feber igjen. Andre symptomer er stort sett rennende nese. Crp har aldri gitt utslag, har heller ikke veldig høy feber. Den har ligget rundt 38,5. Men nå i kveld er den 39,1. Ikke så høyt det heller kanskje men det er det høyeste jeg har målt på han. Ellers mistet han matlysten når han får feber og lette forkjølelssesymptomer. Han får alltid godt tid til og komme seg etter en slik runde, så er ikke det at han blir sendt for tidlig i bhg. igjen heller. Andre med barn som får lett feber? Anonymous poster hash: b3417...637
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Fra han var 8mnd til halvannet år hadde han feber minst en gang hver uke... så ja. Får lett feber Anonymous poster hash: 856f4...654
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Jeg må først og fremst si at jeg ikke sitter på noe fasit. Jeg har kun et barn (også 1,5 år), å ikke er jeg helsepersonell heller. Men jeg syns ikke dette hørtes ofte ut? Føler jeg har hørt at det er helt normalt med feber nå og da hos de små. Jenta mi har hatt et par uker nå hvor hun har hatt noen små topper, som jeg sier, på kveldstid. Aldri nok til at jeg har tatt tempen, men akkurat passe varm og litt grinete. Helt fin på morgenen igjen. Tror mao at det er ganske normalt. Det går mye på vinterstid, og feber er ho et symptom på at "noe" er på gang. I din sønns tilfelle slår det nok aldri skikkelig ut, da kroppen selv ordner opp, tenker jeg. God bedring til lille å Anonymous poster hash: 5daea...b82
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Jeg har 2 små barn. Jeg syns ikke det du sier er sååå ofte. Har jo vært mye sykdom rundt om kring i disse måneder. Anonymous poster hash: 5ccfd...bf0
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Takk for svarene 😊 Nei kanskje det ikke er så ofte. Bare jeg som ikke er vant med syke barn lengere. Ingenting er bedre enn å høre at det er ganske så normalt. Anonymous poster hash: b3417...637
Snøfnugget Skrevet 22. januar 2017 #6 Skrevet 22. januar 2017 Vår hadde feber hver uke (noen ganger gikk det halvannen uke) fra ca 9 mnd til 2 år. Ble utredet for periodisk febersyndrom, men astma viste seg å være årsaken her. Han sluttet å være så ofte syk med en gang han begynte på medisin.
februarprins2013 Skrevet 22. januar 2017 #7 Skrevet 22. januar 2017 helt normalt, min hadde det så ofte som hver uke det første året i bhg,vet ikke om din går der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå