Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem av brukerne tror du har den morsomste lørdagskvelden, og hva gjør de?

 

Anonymous poster hash: aa6a4...967

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meg iallefall, har eksamen på mandag  :sur:

Skrevet

Jeg tenker det er Biltyven, som raser rundt naken i stjålet amerikaner på sideveier mens hun røyker rev og spiser kyllingvinger.

Skrevet (endret)

Ikke jeg i alle fall. Skulle hatt termin i dag. Trist.

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Ikke jeg i alle fall. Skulle hatt termin i dag. Trist.

Klem til deg, mtn.

Skrevet

Klem til deg, mtn.

Takk <3 helvetes jævla drittdag :(
Skrevet

Ikke jeg i alle fall. Skulle hatt termin i dag. Trist.

Skrevet

Ikke jeg i alle fall. Skulle hatt termin i dag. Trist.

Stor klem til deg.

Her er kvelden så festlig at jeg har sovet på sofaen en stund ( en time) og nå har jeg klart å komne meg til sengs takk og lov.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Ikke jeg i alle fall. Skulle hatt termin i dag. Trist.

Oj, det visste jeg ikke. Klem til deg💗
Skrevet

Jeg tenker det er Biltyven, som raser rundt naken i stjålet amerikaner på sideveier mens hun røyker rev og spiser kyllingvinger.

Nachos når jeg har røyka😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...