Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Synes alle har det sååå hjemmekoselig og styilish. Har funnet ut at litt av problemet her hjemme er gardiner og mangel av pyntepyter. Har kjøpt nye pyter i litt mørk orkide rosa mønster, sofaen vår er lysegrå. ikke helt lysegrå, men lysere enn koksgrå) Trenger nye gardiner, noen som kan tipse meg om noen fine?? Vinduene på stueveggen er store, men har ikke innsyn. I tillegg tror jeg litt av "problemet" er at vi ikke har noen vindusposter i huset. til feks å sette stæsj. Anonymous poster hash: 6997a...396
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Du kan henge ting i vinduene hvis du ikke kan sette noe i vinduskarmen. Anonymous poster hash: 9660e...827
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Du kan henge ting i vinduene hvis du ikke kan sette noe i vinduskarmen. Anonymous poster hash: 9660e...827 Takk ... at jeg i det hele tatt ikke har tenkt på det <3 Noen gode forslag? Lyslenker er det "fint" ? Anonymous poster hash: 6997a...396
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #4 Skrevet 22. januar 2017 Jeg liker ikke lyslenker, men hvis du liker det så er det jo ditt hus Hva med å internette litt, ta deg en tur på pinterest, og finne ut hva du liker? Så kan du tilpasse det ditt hus og hvilke muligheter du har. Jeg har et hus som nok hadde gitt interiørmagasindamene spader, med figurer, farger, bøker, planter og det jeg liker i en salig blanding. Ikke mye minimalisme og få fokuspunkter her nei! Vi har forresten persienner og ikke gardiner. Gardiner støver og er i veien Prøv deg frem, og se hva du liker Anonymous poster hash: 0623e...1b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå