Gå til innhold

Hvordan bli kvitt magefett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har "slanket" meg i 5 år nå. Løper, spiser sunt ...

Har karret meg ned 30 kg +

Er tyyypisk epleform.

Noen tips?

Har kuttet ut alt av kaker, brus, boller, godterier, brød, ris, pasta ol. spiser rent og i følge meg selv sunt. teller kalorier. Trener 3-4 ggr i uka. Mølle, styrke, pulsstep. 

please kom med tips - før jeg "tørner" :/

Anonymous poster hash: c461e...197
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du overvektig lenger da?

Kanskje må du bare akseptere eplefasongen din? Det går ikke an å trene seg til en pærefasong eller timeglassfasong.

Du må ta et valg. Hvor mye tid og energi ønsker du å legge i kropp, hvor viktig er det for deg å se "perfekt" ut? Er det viktigste å være normalvektig og sunn, eller å ha den perfekte fasongen?

Jeg har også eplefasong, er 43 år gammel og har fjernet eggstokkene så jeg er forbi overgangsalderen. Jeg har fett på magen, selv og jeg er normalvektig og sunn så ligger min fettprosent på magen. Jeg har mange ganger vært misunnelig på søsteren min som har større rumpe enn meg, og den smaleste midjen. Hun kan jo ha høyere fettprosent enn meg og likevel se mye slankere ut pga den slanke midjen og runde rumpen. Jeg med min lille rumpe og bollemage ser overvektig ut synes jeg, selv om jeg er helt normalvektig...

Vel, jeg har kommet frem til at jeg ikke klarer å ha så lav fettprosent at bollemagen blir borte, da kan jeg nesten ikke spise og må trene så mye at det blir en ulevelig besettelse. Vi kvinner har fra naturens side litt høyere fettprosent enn menn, heldig er de som har det fettet på rumpa og puppene, men vi som mangler rumpe, har små pupper og rund mage er faktisk akkurat like normale.

Jeg velger å drite i det, magen min er som den er, rund og myk med musklene gjemt inni der et sted. Det får være som det er så lenge jeg holder med normalvektig, sunn og frisk.

Anonymous poster hash: 4de78...27e
Skrevet

Kan ikke trene seg til annen fasong? Bullshit.

Er SÅ mnge som trener seg fra feite dundrer til slanke 👍

Anonymous poster hash: 994f7...f42

Skrevet

Er du overvektig lenger da?

Kanskje må du bare akseptere eplefasongen din? Det går ikke an å trene seg til en pærefasong eller timeglassfasong.

Du må ta et valg. Hvor mye tid og energi ønsker du å legge i kropp, hvor viktig er det for deg å se "perfekt" ut? Er det viktigste å være normalvektig og sunn, eller å ha den perfekte fasongen?

Jeg har også eplefasong, er 43 år gammel og har fjernet eggstokkene så jeg er forbi overgangsalderen. Jeg har fett på magen, selv og jeg er normalvektig og sunn så ligger min fettprosent på magen. Jeg har mange ganger vært misunnelig på søsteren min som har større rumpe enn meg, og den smaleste midjen. Hun kan jo ha høyere fettprosent enn meg og likevel se mye slankere ut pga den slanke midjen og runde rumpen. Jeg med min lille rumpe og bollemage ser overvektig ut synes jeg, selv om jeg er helt normalvektig...

Vel, jeg har kommet frem til at jeg ikke klarer å ha så lav fettprosent at bollemagen blir borte, da kan jeg nesten ikke spise og må trene så mye at det blir en ulevelig besettelse. Vi kvinner har fra naturens side litt høyere fettprosent enn menn, heldig er de som har det fettet på rumpa og puppene, men vi som mangler rumpe, har små pupper og rund mage er faktisk akkurat like normale.

Jeg velger å drite i det, magen min er som den er, rund og myk med musklene gjemt inni der et sted. Det får være som det er så lenge jeg holder med normalvektig, sunn og frisk.

Anonymous poster hash: 4de78...27e

Dette var vell akkurat det jeg trengte å høre i dag. Jeg er 42, og som min mann sier så har jeg født 3 barn. 

Er nå 62 kg. Og blir veeeeldig tynn i resten av kroppen uten at magen ser bra ut. 

Bruker S / xs i klær. Så du har kanskje ett poeng :)

Går å spiser jeg :) :)  Uuuu saved my day :) 

Anonymous poster hash: c461e...197

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...