Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Gjennom nav,får man dekt så så mye prosent for alle barna eller det en maks sum man får pr mnd? Far begynte på kurs nå og har to barn i bhg,fikk beskjed om å søke om stønad til barnetilsyn og levere inn kopi av regning. Lurer på hvor mye han får Anonymous poster hash: 9fa8f...934
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Gjennom nav,får man dekt så så mye prosent for alle barna eller det en maks sum man får pr mnd? Far begynte på kurs nå og har to barn i bhg,fikk beskjed om å søke om stønad til barnetilsyn og levere inn kopi av regning. Lurer på hvor mye han får Anonymous poster hash: 9fa8f...934 Ca 2100-2300 i mnd for første barn , og tror det er 1100 for barn nr 2 Anonymous poster hash: 28325...183
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Det blir utregnet etter inntekt, så det kan variere veldig mye. Jeg får dekt ca 2200 i mnd i gjennomsnitt fordi jeg og min samboer tilsammen har lav inntekt, men vet andre får dekt bare noen hundrelapper. Så det er vanskelig å forutsi. Anonymous poster hash: 19a64...aeb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå