Gå til innhold

Er det vanlig at menn kan komme flere ganger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt om jenter som gjør det. Har hatt sex siden jeg var 15, nå er jeg 32. Først de to siste årene har jeg "lært" meg å komme flere ganger i samme sexakt eller hva jeg skal kalle det. Men mannen kommer fortsatt bare en gang? Han er flink til å styre når han skal komme. Har kun hatt sex med han. Så bare lurte hvordan dette er med andre menn.

Anonymous poster hash: 56969...c7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel like individuelt som hos kvinner, vil jeg tro.

Har vært borti menn som bare kan fortsette og fortsette, men de fleste kommer bare en gang.

Men det spiller egentlig ikke så stor rolle. Min eks kunne bare komme en gang, men til gjengjeld hadde han en fantastisk utholdenhet, så der oppdaget jeg at jeg kunne få multiorgasmer.

Anonymous poster hash: 8577e...37c
Skrevet

Har vært med flere menn, men kun én som kom flere ganger i samme runde. Han holdt ut ca 30 sekunder hver gang, så han var svært dårlig i senga, det var totalt uinteressant.

Anonymous poster hash: e3f9b...8fe

Skrevet

Har hatt endel sexpartnere, og kun møtt én som er klar for ny runde med en gang etter orgasme. Han kan godt komme 5-6 ganger i løpet av en time eller to😉

Anonymous poster hash: d587c...b9d

Skrevet

Kan komme flere gang ja,

Men første er den største.

Og jo flere gang, jo hardere blir det å avslutte

Eks på 6 runde..

-mann

Anonymous poster hash: ba7ae...ff7

Skrevet

Jeg har kun opplevd det med en mann.

Han kunne bli hard igjen og få utløsning om og om igjen.

Anonymous poster hash: 9ffa9...258

Skrevet

Min mann kan komme flere ganger! Han kan holde på lenge også.

Anonymous poster hash: c1f35...4af

Skrevet

Det er mulig. Med øvelse.

Men ikke spesielt vanlig.

Anonymous poster hash: bf773...490

Skrevet

Min mann kan komme flere ganger😊 Har kun opplevd det med han, og han har heller ikke opplevd det før😊 Ikke hver gang, men noen ganger stopper han ikke mellom "øktene", han bare fortsetter, noen av orgasmene er da ikke like "stor".

Anonymous poster hash: b21ce...16b

Skrevet

De kan det ja

Anonymous poster hash: 2b905...f22

Skrevet

Om det er vanlig vet jeg ikke, men vi har ofte to runder rett etter hverandre og han kommer begge gangene :)

Anonymous poster hash: 95ff4...d6e

Skrevet

Min gjør, siste er størst.

Anonymous poster hash: c2e0a...dc9

Skrevet

Jeg kan komme flere ganger etter hverandre med eller uten pause. Herlig glatt da etter hvert :-) Som oftest holder jeg lenge og kommer en gang ;-) Hvordan andre menn har det, vet jeg ikke. Vi snakker nok lite om det, og gjør vi det så blir det fort en "konkurranse" ut av det :-)

Skrevet

Veldig forskjellig tror jeg...

Mannen min kan om han har goooooood tid.... men da tar det gjerne 30 min for han å komme andre gang... blir litt kjedelig og krampeaktig.... så han kommer bare en gang for det meste :)

Hadde en elsker i mine yngre dager. Han var ca 35 år da. Han kunne komme 2-3 ganger hver gang vi hadde sex. Og det var uten anstrengelser. Vi hadde fantastisk sex ;) Men tror ikke det er vanlig å kunne det....

Anonymous poster hash: 5f117...c96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...