Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har opprettet et arrangement og invitert noen jeg ikke er venn med. Jeg ser at de jeg er venn med som ikke har svart har "sett" invitasjonen. De jeg har bedt om å bli venn med samtidig står det "forespørsel sendt". Mens de jeg ikke er venn med står det kun hvor mange felles venner vi har.

De som har svart ja, nei kanskje er ok. Men ingen av de jeg ikke er venn med har svart. Så det jeg lurer på er om de får invitasjon til arrangementet til tross for at vi ikke er venner? Slitsomt forklart, men håper noen skjønner hva jeg mener.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det har havnet i annet-boksen deres. Altså de ser det ikke. Det var hvertfall sånn før. Helt merkelig.

Skrevet (endret)

Var det jeg var redd for, ville ikke bli venn med de heller for det skal være et overraskelsesselskap og da ser det veldig mistenkelig ut om jeg plutselig ble venn med alle disse når ikke jeg har vært det før 🙈

Men nå har de fleste svart og alle har "sett" så da er det ikke sånn nå lenger. Og det var bra! Da er det håp :D

Endret av Marriet
Skrevet

Hvaaa? Hvorfor har ikke JEG fått invitasjon Marriet? Jeg kjenner deg jo

Anonymous poster hash: 364fe...267

Skrevet

Hvaaa? Hvorfor har ikke JEG fått invitasjon Marriet? Jeg kjenner deg jo

Virkelig? 🙈 Isåfall er du hjertelig velkommen :P

Skrevet

Virkelig? 🙈 Isåfall er du hjertelig velkommen :P

Haha hurra! Da blir det kanskje jeg som overrasker dere?😘 Eller er det jeg som skal overraskes? Neida vet det ikke er det ;)

Skrevet

Haha hurra! Da blir det kanskje jeg som overrasker dere?😘 Eller er det jeg som skal overraskes? Neida vet det ikke er det ;)

Men mener dut alvor? Vet du hvem jeg er? Fortell 😁

Skrevet

me e mer bekjente sånn at me seie hei om me treffe kverandre på gadå liksom;)

Skrevet

me e mer bekjente sånn at me seie hei om me treffe kverandre på gadå liksom;)Anonymous poster hash: 364fe...267

PM og tråder kan fort bli forvekslet midt på natten. Den her var herlig! Gadå

Anonymous poster hash: 89289...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...