Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Slet litt med astma som liten, men vokste det fra meg. Har alltid slitt litt på vinteren hvis jeg har blitt andpusten i kald luft. Jeg jogger helt fint til vanlig, inne på vinteren og ute på sommeren. Idag klarte hunden å stikke av så ble en liten joggetur for å få tak i han Etterpå hadde jeg problemer med å puste. Var kortpustet og det fylte seg med slim i lungene konstant etterpå. Hostet og hostet og slimet kom tilbake hele tiden. Nå har jeg vondt i lungene og er slimete. Er nå 4 timer siden jeg fikk en ufrivillig joggetur i kulda Anonymous poster hash: 490a9...a28
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Høres sånn ut ja. Jeg vokste også av meg astma jeg hadde som liten,men fikk det brått igjen i en alder av 43. Hosteanfall som ikke ga seg og slimproduksjon uten like. Fikk hjelp på legevakta så ring dit og be om hjelp. Anonymous poster hash: 89ae0...db3
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Fått Bricanyl nå. Lungene er bra igjen og ikke vonde, men jeg skjelver i hele kroppen! Anonymous poster hash: 490a9...a28
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå