Gå til innhold

Besafe Izi Plus FESTEPROBLEMER!!! Arg!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette setet og som vet hvor stramme de forankringsselene må være? Altså de selene som festes i forsetet/passasjersetet?

Skal de være så stramme at de står i spenn? Eller er det ok at de er bevegelige cirka 2 centimeter til hver side (hvis man dytter på dem i midten)?? Vi har forsøkt alt for å få strammet de mer men det funker jo ikke! Og vi skjønner ikke hvorfor det ikke går. De bare låser seg til slutt slik at det er umulig å stramme de noe mer selv om det er mer å gå på.

 

F@ck. Hvorfor kjøpte vi ikke bare isofix....

 

Anonymous poster hash: fbde8...168

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så stramt som det går. Absolutt ikke noe slakk. Se en film på YouTube hvordan det gjøres.

 

Anonymous poster hash: 9a0ba...958

Skrevet

Takk for svar!! Har sett besafe sin egen installasjonsvideo, men det kommer ikke frem der hvor mye slakk det kan være. Men om det ikke skal være noe slakk over hodet, hva gjør man når det ikke går an å stramme mer og det fortsatt er slakk? vi har ganske høy iq begge to her, hehe, men dette her er jo bare helt latterlig at det ikke finnes en bedre metode for!

 

Anonymous poster hash: fbde8...168

Skrevet

Takk for svar!! Har sett besafe sin egen installasjonsvideo, men det kommer ikke frem der hvor mye slakk det kan være. Men om det ikke skal være noe slakk over hodet, hva gjør man når det ikke går an å stramme mer og det fortsatt er slakk? vi har ganske høy iq begge to her, hehe, men dette her er jo bare helt latterlig at det ikke finnes en bedre metode for!

 

Anonymous poster hash: fbde8...168

Når du ikke klarer å stramme mer så drar du passasjersetet forover til selene er helt stramme...

 

Anonymous poster hash: 4df12...ddc

Skrevet

Opp

 

Anonymous poster hash: fbde8...168

Skrevet

Å skyve forsetene har vi prøvd. Bilen vår er altfor liten til at det hjelper. Ikke nok plass til å skyve forsetet særlig lenger frem. Men vi skal prøve og se om det går an å dytte baksetene lenger bak. Kanskje det kan hjelpe. Andre forslag mottas også med takk!! :P

 

Anonymous poster hash: fbde8...168

Skrevet

Dersom setet ikke kan beveges på når det er ferdigmontert, så er de stramme nok.

Skrevet

Stikk innom butikken hvor setet er kjøpt så hjelper de deg. Ville ikke satset på at ser var i orden om man er usikker.

Skrevet

Å skyve forsetene har vi prøvd. Bilen vår er altfor liten til at det hjelper. Ikke nok plass til å skyve forsetet særlig lenger frem. Men vi skal prøve og se om det går an å dytte baksetene lenger bak. Kanskje det kan hjelpe. Andre forslag mottas også med takk!! :P

 

Anonymous poster hash: fbde8...168

Jeg forstår ikke at dette kan være så vanskelig!? Når du har strammet forankringselene til det maksimale, må du skyvepassasjersetet kanskje 1-2 cm forover, bare for å ta det lille ekstra, er jo ikke snakk om en halvmeter..

 

Anonymous poster hash: 4df12...ddc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...