Gå til innhold

Vanlig med sopp ved hormonspiral?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn spiral for ca 9 mnd siden og etter det har det vært masse blødningstull som jeg håper er på vei å stabilisere seg. De siste mnd har jeg dessuten hatt sopp nesten hele tiden og lurer på om det kan ha sammenheng med spiralen? Er i slutten av 30 åra og har sjeldent hatt sopp. Kun litt klø noen få ganger som noen smøringen med canesten har fjernet med en gang. Nå synes jeg ikke canesten virker i det hele tatt. Noen som fikk lettere sopp med spiral?

 

Anonymous poster hash: 6b4a2...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...