Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Har ei bekjent på min facebookliste og denne damen begynner jeg virkelig å lure på om er litt opphengt i den forrige damen som mannen hennes hadde. Har hermet etter samme yrke som hans ex. Begynt å lage lavkarbomat som hun igjen har laget egen side for inne på face. Farger håret sitt likt som hans ex Har nå begynt å bruke samme frisør og ber om samme frisyrer som henne. Hun her (psykodama) har brukt samme frisør i ALLE år, siden hun er sååå patriotrisk over det lille lokalstedet de bor på. Har begynt å kle seg likt som denne exdamen. Ja listen er lang. Exdamen hans er ei pen dame med godt selvbilde og står for det hun gjør, sier og mener. Hun nye har giftet seg med han, men meget vinglete. Begynte allerede kort tid etter bryllupet med å ha seg med en type og flyttet brått inn til han i fjor sommer og angret seg brått etter noen mnd og flyttet tilbake igjen. Hun er en slik type som skrev slike typ statuser som: Åhhhh som jeg elsker mannen min, verdens beste på denne jord, ingen er bedre enn deg bla bla bla, men som da hadde seg med en annen! Trenger ikke Hotel Cæsar for å få action, men kun følge med på hennes profil! Begynner å irritere meg grønn over hennes forsøk på å bli lik den forrige. Hva med å være seg selv? Anonymous poster hash: 46859...901
shesback Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Jeg lurer på om ikke DU er litt for opphengt i "denne damen", jeg. Du kommer med en lang liste over ting du ser hun gjør likt som eksen til mannen, med andre ord er dette noe du igjen har brukt tid på å observere. Før du starter en anonym tråd om det. Wow.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Hehe...jeg vet ikke helt. Det er kanskje litt rart å irritere seg over dette.? Anonymous poster hash: be765...bcf
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Hva med å si det til hu og ikke til meg? Anonymous poster hash: 46f13...c12
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Hva med å innrømme at du er en av de to? Anonymous poster hash: 0ccf4...816
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #6 Skrevet 21. januar 2017 Sliter du å komme med over ex'en og se han ha det bra med ny-dama. Sjalusi gjør lett at alle og enhver fort kan se ut som en psykodame i den sjalue sine øyne. Kom deg videre HI. Anonymous poster hash: 476ac...4ed
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #7 Skrevet 21. januar 2017 Det er vel ikke helt enkelt å vite hvem som er psyko her.... Anonymous poster hash: 3791a...c26
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #8 Skrevet 21. januar 2017 HI her. Dette gjelder ikke meg. Er bare en tilskuer/ observatør som er venn med de begge på face. Exn til denne mannen er godt gift med en ny og har barn med han Nå er det ikke bare meg som ha lagt merke til dette, men flere som nevner dette når vi treffes. Anonymous poster hash: 46859...901
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #9 Skrevet 21. januar 2017 Slik var faktisk eksen til min nåværende mann mot meg! Hun virket besatt. Fikk barna sine til å spørre meg hvor jeg handlet klærne mine, spurte de hvordan jeg pleide å ordne håret. Hadde jeg lagt ut et nytt profilbilde på fb (vi var ikke venner der, så hun stalket meg), så gikk det maks et par dager før hun hadde samme outfit og stil på sitt profilbilde (mannen min var venn med henne, så han la merke til det). Helt merkelig. Det tok noen år, men hun har nå gitt seg. Jeg fikk bare vondt av henne. Det er jo synd på noen som blir så besatt, det beste er bare å overse det. Anonymous poster hash: 71e88...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå