Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Bra feriereisemål med litt større barn? Tenker leie båt og sykler og bade. Anonymous poster hash: a796c...24e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Har vært der for mange år siden. Vakker øy, lite sentrum, hyggelige kafeer og restauranter. Reiste uten barn, så vet ikke om det er spesielt barnevennlig. Er en sandstrand et stykke fra sentrum, ellers er det vel sikkert noen bassenger på hotellene. Jeg likte meg godt der, ikke så mye turister som andre steder i Kroatia, men det kan jo ha forandret seg på ti år. Anonymous poster hash: b0489...d45
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 ja,drar dit aldri igjen, dårlig service, sure ansatte,nei takk Anonymous poster hash: caa2b...8d0
❤lille stjerne❤ Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Det har nok forandret seg siden 10 år vil jeg tro, nå er jo Kroatia så populært, alle skal dit og det er så overbefolket at de slipper inn folk i puljer i Dubrovnik, strender er så proppfulle at man finner ikke en kvadratmeter å legge håndklet sitt på.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2017 #5 Skrevet 22. januar 2017 Dra heller til orebic, noen minutter unna korcula med båt. Koselig lite sted med hyggelige innbyggere! Flere turister der nå enn de første gangene vi var der, men ikke like mye som de mest populære stedene i Kroatia. Anonymous poster hash: e6e6e...9c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå