lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Barna er 7 og 9. Vi har allerede prøvd Hunderfossen, Mikkelparken, Tusenfryd og Bø i Sommerland. Bergen og Oslo er uaktuelt. Tenker litt på Kristiansand, men det er laangt å kjøre, så ser litt etter andre alternativ.
lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 21. januar 2017 Forfatter #2 Skrevet 21. januar 2017 Trenger ikke være en familiepark altså. Kan godt bare være et fint sted, men er jo kjekt om det er noe å finne på der :-)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Bruk fly? Jeg har fått helt dilla på Norge nå, men trenger ikke være alle steder så lenge nødvendigvis. I sommer holder jeg muligheten åpen for en flytur til Bergen, Trondheim eller Tromsø. Langhelg skal holde 👍👏 Senere skal vi til Finnmark og Lofoten blant annet, men da over litt lengre tid 😊 Anonymous poster hash: 58a46...931
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Rjukan ! 😃 Vi var der for første gang i sommer.Kjempe mye å finne på der.Ble helt overraska 😃 jeg LOVER at unga elsker det! Også er man mye ute. Google : å finne på i Rjukan . Eks .kjempeflott badeland.nye og spennede ting. Der kan man bade ute også. Inne er det feks en fin sklie,og nederst kan man se hvor fort man kjørte. Ellers er det Krossobanen. En taubane opp på fjellet. Ungen på 4 snakker om det 7 mnd etter.også er det tog som går i fjellet og kjører dere helt opp på Gaustatoppen. Fantastisk utsikt! Uten å bli sliten 😃 Anonymous poster hash: 6522b...a29
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Jeg syns dyreparken er helt fantastisk. Ellers er Bergen kjekt med vil vite og akvariet på sommeren kan man også være med på sjørøvertokt med statsraad lemkul Anonymous poster hash: 9b578...716
Yellow Brick Road Skrevet 21. januar 2017 #6 Skrevet 21. januar 2017 Hvor som helst. Det er alltid noe å gjøre og oppleve. Sandstrender hvor man kan bygge sandslott, vasse, bade, leke... Fjell hvor man kan gå på tur, klatre, se på utsikten, se på planter og natur, leke gjemsel (alt etter hvordan det ser ut der man er)... Vann, sjø og elver hvor man kan fiske, lage mat på bål, leie / låne båt, kaste flate steiner og se hvor langt og mange ganger det hopper... Fyrtårn og kirketårn hvor man kan klatre opp mange trapper, museum med og uten aktiviteter, midnattsol (tenk å måtte bruke solbriller midt på natta), byer med spennende gamle og nye hus, smale gater, stavkirker, vikingskip, hoppbakker hvor man kan klatre opp, ta heis, stoleheis eller på andre måter komme seg opp i tårnet... Jeg kan fortsette i det uendelig. Man kan reise så og si hvor som helst med barn, både i Norge og mange andre plasser. Hvor artig / interessant ungene synes det er, er opp til oss som reiser med dem.
februarprins2013 Skrevet 21. januar 2017 #7 Skrevet 21. januar 2017 (endret) dyreparken i kristiansand er helt herlig og fint, og bjørneparken i flå Endret 21. januar 2017 av Blair Waldorf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå