Gå til innhold

Hvem velger Jarl som førstekjempe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem tror du?

Anonymous poster hash: 51cb8...f17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Petter

Anonymous poster hash: b173f...cc9

Skrevet

Andrekjempe mener du vel.

Hvis han skal gå etter det han selv sa når han valgte andrekjempe sist, så må det bli Lavrans eller Lothepus. Kan ikke skjønne annet enn at Petter og Tore ikke er med i beregningen. Veøger han en av de, så er han feig som han sa selv sist

Anonymous poster hash: d040a...5ec
Skrevet

Jeg tror det blir lavrans.

Skrevet

Blir det Petter, og Jarl vinner så blir sikkert Linni storbonde, det kan jo bli gøy :P

Skrevet

Blir det Petter, og Jarl vinner så blir sikkert Linni storbonde, det kan jo bli gøy :P

Jeg tror også det :P

Anonymous poster hash: 2c161...9d4

Skrevet

Jeg tror det det blir Lothepus. Han sto vel å sa at du er den sterkeste mannen her inne eller noe i den dur, i det klippet vi så. Kan selvfølgelig bli Lavrans også, men tenker at Lothepus har mer erfaring.

Anonymous poster hash: 7b276...27e
Skrevet

Sikker på at han velger Petter, fordi han er den letteste å slå i en tvekamp. Han sa på det klippet de viste på onsdag at han valgte den som var sterkest "i hodet", bare for å bruke det som en unnskyldning for å få en lett konkurrent i tvekampen, på samme måte som han valgte Lars Barmen sist. Enkel konkurrent å slå ut for ham, men han legger det frem som at de er så "sterke" bare for å vinne cred for sitt valg...

Anonymous poster hash: f51ec...ed4

Skrevet

Han sa sterkeste mentalt. Så da tror jeg kanskje Tore.

Tipper han begynner å feige ut.

Anonymous poster hash: b9cad...86f
Skrevet

Men i går mellom to programmer på tv2 så sa hun hallodamen; Hvem velger Lothepus til andrekjempe? Følg med på søndag å se. Er det en glipp om at han ryker til neste søndag eller blir han andrekjempe i morgen? Så det tilfeldig på TV 2 sin Facebookside, håper det bare er en glipp med navnet 😝 Lothepus må være der inne ,😂

Anonymous poster hash: 1e1cb...f21

Skrevet

Han velger garantert ikke Tore, tror ikke det blir Petter heller.

Hvis han mener det bokstavelig at han tar den sterkeste blir det Lavrans.

Han er sterkest fysisk tror jeg. Som toppidrettsutøver er nok den psykiske styrken på plass også.

Men det kan nok hende han går for Lothe...

Skrevet

Tipper Lavrans eller Lothepus

Anonymous poster hash: dc976...0f5

Skrevet

Leif Einar eller Petter

Skrevet

Jeg tror det det blir Lothepus. Han sto vel å sa at du er den sterkeste mannen her inne eller noe i den dur, i det klippet vi så. Kan selvfølgelig bli Lavrans også, men tenker at Lothepus har mer erfaring.

Anonymous poster hash: 7b276...27e

Når Jarl snakker om den sterkeste så er det mentalt ikke fysisk. Så jeg tipper det blir Tore. Så blir det kunnskap......

Anonymous poster hash: 565a3...dc3

Skrevet

Når Jarl snakker om den sterkeste så er det mentalt ikke fysisk. Så jeg tipper det blir Tore. Så blir det kunnskap......

Men er Tore regnet som den sterkeste mentalt altså? Det hadde jeg ikke trodd

Skrevet

Petter.

I klippet for søndagens episode sitter alle- unntatt Petter og Jarl- rundt bordet.

Anonymous poster hash: 0754c...407

Skrevet

I det reklameklippet jeg så sa Jarl noe om at den han valgte var en luring eller noe sånt, fikk liksom inntrykk av at jarl hadde gjennomskuet en som var smartere/sterkere enn han gav inntrykk for. Da kan det jo være hvem som helst, kanskje Tore?

Anonymous poster hash: 502a3...cb0
Skrevet

Tipper Petter. Kan ikke ta Tore etter den talen han holdt forrige uke. Tør ikke ta de som egentlig er sterke, så velger Petter og kommer med noe svada om at han egentlig er sterkest, bare mentalt. Bare piss. Han er dritfornærma for Ingen kom jo til å velge han etter den maktdemonstrasjonen forrige. Trodde han. Han har null selvinnsikt og virker ustabil som bare det.

Anonymous poster hash: 63c43...504

Skrevet

Jarl er en diger fyr så han er uansett veldig vanskelig å slå i fysiske konkurranser. Uansett hvem han velger håper jeg vedkommende velger kunnskap og kaster jarl ut av farmen.

Skrevet

Jeg tror det blir lavrans.

Du mener vel Lavran?

Anonymous poster hash: 82fbe...cef

Skrevet

Du mener vel Lavran?

Anonymous poster hash: 82fbe...cef

Lavran er ikke et navn, så hun mener nok Lavrans.

Anonymous poster hash: 96e9d...3c3

Skrevet

Lavran er ikke et navn, så hun mener nok Lavrans.

Anonymous poster hash: 96e9d...3c3

Tror det var ironi! Jarl sa jo Lavran når de brøyt håndbak! ;)

Skrevet

Tror det var ironi! Jarl sa jo Lavran når de brøyt håndbak! ;)

Han heter Lavrans, ikke Lavran

Skrevet

Sikker på at han velger Petter, fordi han er den letteste å slå i en tvekamp. Han sa på det klippet de viste på onsdag at han valgte den som var sterkest "i hodet", bare for å bruke det som en unnskyldning for å få en lett konkurrent i tvekampen, på samme måte som han valgte Lars Barmen sist. Enkel konkurrent å slå ut for ham, men han legger det frem som at de er så "sterke" bare for å vinne cred for sitt valg...

Jeg skrev Petter ser jeg, men mente Tore!🙈

Skrevet

Når får vi snart se da hvem han velger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...