Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 Hvor langt er det fra oslo til kirkenes hvis man følger E6? Og hvor lang tid tar det å kjøre strekkningen uten pause? Og til sist, noen som har kjørt strekkningen? Anonymous poster hash: 69b69...9ce
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Ved veikjøring er distansen mellom Kirkenes og Oslo 1831 kilometer. Reisetiden er estimert til 22 timer 33 min. Anonymous poster hash: 2aaae...ebe
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Har kjørt strekningen. Kjørt i ett 2 ganger, brukte ca 22-23 timer hver gang, da hadde vi kun pause for å spise og gå på do. Dette var ikke på vinterføre. Anonymous poster hash: 4a01f...dd6
Marriet Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Jeg brukte 23 timer på Oslo - h.fest kun med to matpauser (bensinstasjon) og drivstoffpåfyll. Kirkenes tar ca 6 timer fra Alta. Så i mitt tempo fra den gang, med de stoppene jeg tok ville jeg brukt 28 timer fra Oslo til Kirkenes. Men skal du kjøre den strekningen anbefaler jeg sterkt å kjøre gjennom Sverige/Finland. Jeg har kjørt gjennom Norge et par ganger og det er dårligere veier, skumlere trafikk og mer kronglete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå