Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #1 Skrevet 21. januar 2017 typen? De har jo allerede problemer hele tiden og han er mest opptatt av å skryte av seg selv. Klarer ikke la være å lese om det togkrasjet der😂 Anonymous poster hash: bbc1d...eef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #2 Skrevet 21. januar 2017 Fy faen hvor jævlig går det ann å bli, skjerp deg hi og slutt å kose deg med andres eventuelle problemer. Du er rett og slett patetisk! Anonymous poster hash: 062dd...e87
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #3 Skrevet 21. januar 2017 Er jo ganske morsomt da, bare trøbbel og styr hele tiden og de har vært sammen i ca to sekunder Anonymous poster hash: bbc1d...eef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Hallo? 🙄 Anonymous poster hash: 3cc4b...7ea
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Greit at når man velger å legge ut om livet sitt, så må man tåle å bli snakket om. Men dette er bare hele patetisk, HI. Hva får seg til å stille et så tåpelig spørsmål? Og har du glasskule og sitter med fasiten siden du vil høre andres meninger? Anonymous poster hash: 97841...f50
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #6 Skrevet 21. januar 2017 Er jo ganske morsomt da, bare trøbbel og styr hele tiden og de har vært sammen i ca to sekunder Anonymous poster hash: bbc1d...eef Forholdet kommer ikke til å vare. Det kunne jeg vedda en million på. Jeg synes ikke hun har virka lykkelig siden hun var sammen med Mathjis. Ikke en engang etter hun fikk siste barnet. Alt er jo bare dritt og møkk hele tiden. Samtidig som "misforstå meg rett - jeg er utrolig glad i barna og Jan"...MEN. jeg tror ikke den jenta har det bra i det hele tatt, og det bittelille vi får se gjennom SOME er kun en fasade på vei til å briste. jeg håpet også at ukesoppholdet hennes kanskje var en innleggelse av noe slag, men det ser jo ut til at det var noe sponsa greier. Er det EN blogger jeg tror hadde hatt det uendelig mye bedre uten å være i rampelyset så er det Anna. Anonymous poster hash: c327a...0b1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #7 Skrevet 21. januar 2017 Som en skrev inne på KG, dama der har ikke smilt siden Kypros hvor han derre nedelenderen var på besøk hele tiden. Da smilte hun. Nå er alt bare helt for jævlig, hele dagen lang. Ikke skal det smiles, ikke skal det skrives hyggelige innlegg, alt er pyton. Stakkars lille pikebarn. Anonymous poster hash: bacb3...d99
Jallavalla Skrevet 21. januar 2017 #8 Skrevet 21. januar 2017 Og Jan prøver og prøver tydeligvis. Sannheten er vel desverre at han aldri kommer til å bli noe mer - enn en god nr 2. Det var ikke han hun egentlig ville ha. Men hun takler ikke å være alene, og da var han jo lett tilgjengelig. Det som virkelig er trist er jo alle broer hun har brent. Hva har hun igjen uten Jan - ingen.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #9 Skrevet 21. januar 2017 Og Jan prøver og prøver tydeligvis. Sannheten er vel desverre at han aldri kommer til å bli noe mer - enn en god nr 2. Det var ikke han hun egentlig ville ha. Men hun takler ikke å være alene, og da var han jo lett tilgjengelig. Det som virkelig er trist er jo alle broer hun har brent. Hva har hun igjen uten Jan - ingen. Enig Anonymous poster hash: a0f05...c53
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #10 Skrevet 21. januar 2017 De virker ekstremt "co-dependent", hvertfall. Ikke bra. Anonymous poster hash: 1a2f5...3ff
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #11 Skrevet 21. januar 2017 Hvilket forhold ryker først da tror dere? A og J eller VP og KR? 😂 Anonymous poster hash: 91e96...f14
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #12 Skrevet 21. januar 2017 Det må da være den mest intetsigende blogg som finnes. De gjør jo ingenting. De er hjemmeværende med tre barn som de steller, leker og er sammen med. That's it. Ellers er det vannvittige overskrifter som ikke har noe med innholdet i bloggen å gjøre. De skriver beskjeder til hverandre som de heller kunne sagt personlig siden de stort sett er sammen hele tiden. Jeg skjønner ikke helt hva som er poenget med bloggen. Ikke er det oppskrifter, ikke antrekksbilder, ikke interiør og ikke barneoppdragelse. Det er en mor og far/stefar som vasker kjøkkenbenken 6-7 ganger pr dag og ellers går rundt i et tomt funkishus. Anonymous poster hash: 447d4...d77
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #13 Skrevet 21. januar 2017 Er det Jan som er faren til den yngste? Anonymous poster hash: ad089...45f
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #14 Skrevet 21. januar 2017 Selvfølgelig ryker det forholdet. Maks 6 mnd tipper jeg.. Så håper jeg hun er i stand til å vente med barn nr 4, med type nr 4. Anonymous poster hash: 99d6f...07b
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #15 Skrevet 21. januar 2017 Gi dere da. Ja, Jan er far til den yngste. Yngstemann er planlagt. Anna går gjennom en tøff rettsak hun ikke kan dele med andre enda, nettopp fordi det er en rettsak. Slik jeg forstår det er det mye drit fra barndommen dette handler om. Ville vært tøft for hver og en av oss. Vi andre med jobber vi drar til, ville sikkert ha havnet i en sykemelding. Noe som er litt vanskeligere når man driver helt alene. Heldigvis har hun hatt Jan til å ta seg av bloggen. Dere bør heller ikke glemme at jenta er svært ung. Hun må få lov til å prøve å feile, hvem kan med hånda på hjerte si at de var så modne og ansvarsfulle i samme alder? Om dere setter disse to mennene opp mot hverandre er Jan et genuint familie menneske. Matjas er en unge enda og vil for alt vi vet, være det resten av livet. Anna har gjort et modent og godt valg for sin familie. I slike forhold bygger man kjærlighet år for år. Den kommer ikke som en orkan og forlater deg herjet etterpå. Heldigvis, for dette hun og Jan har kommer til å bli et sterkt og solid forhold med masse kjærlighet. Jeg heier på dem! Anonymous poster hash: 49eb4...88c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #16 Skrevet 21. januar 2017 Gi dere da. Ja, Jan er far til den yngste. Yngstemann er planlagt. Anna går gjennom en tøff rettsak hun ikke kan dele med andre enda, nettopp fordi det er en rettsak. Slik jeg forstår det er det mye drit fra barndommen dette handler om. Ville vært tøft for hver og en av oss. Vi andre med jobber vi drar til, ville sikkert ha havnet i en sykemelding. Noe som er litt vanskeligere når man driver helt alene. Heldigvis har hun hatt Jan til å ta seg av bloggen. Dere bør heller ikke glemme at jenta er svært ung. Hun må få lov til å prøve å feile, hvem kan med hånda på hjerte si at de var så modne og ansvarsfulle i samme alder? Om dere setter disse to mennene opp mot hverandre er Jan et genuint familie menneske. Matjas er en unge enda og vil for alt vi vet, være det resten av livet. Anna har gjort et modent og godt valg for sin familie. I slike forhold bygger man kjærlighet år for år. Den kommer ikke som en orkan og forlater deg herjet etterpå. Heldigvis, for dette hun og Jan har kommer til å bli et sterkt og solid forhold med masse kjærlighet. Jeg heier på dem! Anonymous poster hash: 49eb4...88c Men det er kanskje ikke så lurt å prøve å feile foran hele Norge på en åpen blogg. Selv om hun er ung, så burde hun være smart nok til å vite det Anonymous poster hash: 56272...4d7
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #17 Skrevet 21. januar 2017 Gi dere da. Ja, Jan er far til den yngste. Yngstemann er planlagt. Anna går gjennom en tøff rettsak hun ikke kan dele med andre enda, nettopp fordi det er en rettsak. Slik jeg forstår det er det mye drit fra barndommen dette handler om. Ville vært tøft for hver og en av oss. Vi andre med jobber vi drar til, ville sikkert ha havnet i en sykemelding. Noe som er litt vanskeligere når man driver helt alene. Heldigvis har hun hatt Jan til å ta seg av bloggen. Dere bør heller ikke glemme at jenta er svært ung. Hun må få lov til å prøve å feile, hvem kan med hånda på hjerte si at de var så modne og ansvarsfulle i samme alder? Om dere setter disse to mennene opp mot hverandre er Jan et genuint familie menneske. Matjas er en unge enda og vil for alt vi vet, være det resten av livet. Anna har gjort et modent og godt valg for sin familie. I slike forhold bygger man kjærlighet år for år. Den kommer ikke som en orkan og forlater deg herjet etterpå. Heldigvis, for dette hun og Jan har kommer til å bli et sterkt og solid forhold med masse kjærlighet. Jeg heier på dem! Anonymous poster hash: 49eb4...88c Det er vel grenser for hvor planlagt en baby kan være når de knapt var sammen noen uker før testen viste positivt. Hva med å bli kjent som voksne før man setter enda flere barn til verden? Og hva med fedrene til de to eldste barna? Hvorfor samarbeider hun ikke med dem? Hun snakker alt om flere barn, og det begynner å bli bekymringsfullt. Man kan ikke få barn etter barn fordi man har en tomhet i livet. Anonymous poster hash: 447d4...d77
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #18 Skrevet 21. januar 2017 Det er vel grenser for hvor planlagt en baby kan være når de knapt var sammen noen uker før testen viste positivt. Hva med å bli kjent som voksne før man setter enda flere barn til verden? Og hva med fedrene til de to eldste barna? Hvorfor samarbeider hun ikke med dem? Hun snakker alt om flere barn, og det begynner å bli bekymringsfullt. Man kan ikke få barn etter barn fordi man har en tomhet i livet. Anonymous poster hash: 447d4...d77 Hva vet vi om det? og hva har vi med å legge oss opp i det? Det lille hun har skrevet om de to andre fedrene er at hun har hatt et godt samarbeid med begge to før hun flyttet til Kypros. Det året hun flyttet skulle begge fedrene være borte og fikk ikke tatt like god del i barnas liv. Derfor var det et fint tidspunkt å prøve en stund ut av landet. Ingen av de to fedrene vil eksponeres i bloggen. Derfor skriver hun ikke om dem. Er ikke det flott? Eller mener du hun burde være mer som paprika familien å utlevere dem mot sin vilje? Jan har hun vært god venn med i mange år før de ble sammen. Skjønner ikke hvordan du kan kommentere slik når du tydeligvis ikke har lest bloggen engang. Bare prøv å tenk _bittelitt_ på hvor sårende det må være å lese slik synsing om seg selv på nett, når vedkommende som synser ikke har et snev av fakta engang! Kjendis, blogger eller ei! Anonymous poster hash: 49eb4...88c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #19 Skrevet 21. januar 2017 Å være venner er ikke det samme som å være samboere og foreldre. Det vet vel alle. Det mest fornuftige ville jo selvfølgelig vært å bo sammen i minst et års tid før man valgte å få få et felles barn. Det er ihvertfall rådet jeg ville gitt min egen datter om hun hadde spurt. Kan godt hende Jan er en snill og fantastisk mann, men disse to oppfører seg ikke som ansvarsfulle trebarnsforeldre. For det er DET handlingene må måles opp i mot, ikke at de er unge og dumme. Anonymous poster hash: c327a...0b1
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #20 Skrevet 21. januar 2017 Hva vet vi om det? og hva har vi med å legge oss opp i det? Det lille hun har skrevet om de to andre fedrene er at hun har hatt et godt samarbeid med begge to før hun flyttet til Kypros. Det året hun flyttet skulle begge fedrene være borte og fikk ikke tatt like god del i barnas liv. Derfor var det et fint tidspunkt å prøve en stund ut av landet. Ingen av de to fedrene vil eksponeres i bloggen. Derfor skriver hun ikke om dem. Er ikke det flott? Eller mener du hun burde være mer som paprika familien å utlevere dem mot sin vilje? Jan har hun vært god venn med i mange år før de ble sammen. Skjønner ikke hvordan du kan kommentere slik når du tydeligvis ikke har lest bloggen engang. Bare prøv å tenk _bittelitt_ på hvor sårende det må være å lese slik synsing om seg selv på nett, når vedkommende som synser ikke har et snev av fakta engang! Kjendis, blogger eller ei! Anonymous poster hash: 49eb4...88c Det kan neppe være sårende når de så villig deler av privatlivet sitt. Hun skriver selv at hun har barna 100 %, så da er nok neppe fedrene i bildet. Og de to eldste kaller også stefar for pappa. Å være venner er vel ganske forskjellig fra å være kjærester og jeg holder på at man ikke trenger å få barn med hver en kjæreste før det har gått en mnd. Anonymous poster hash: 447d4...d77
Von Hertelhofen Skrevet 21. januar 2017 #21 Skrevet 21. januar 2017 Anna... og Kristoffer trodde jeg du skulle skrive om 😜
februarprins2013 Skrevet 21. januar 2017 #22 Skrevet 21. januar 2017 uff,blir kvalm av sånne som deg hi
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #23 Skrevet 21. januar 2017 Anna... og Kristoffer trodde jeg du skulle skrive om 😜Hvem er Anna og Kristoffer? Har jeg gått glipp av noe😱 Anonymous poster hash: bbc1d...eef
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #25 Skrevet 21. januar 2017 Anna... og Kristoffer trodde jeg du skulle skrive om Jeg trodde hun skulle skrive om Anna og Callen Anonymous poster hash: 56272...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå