Gå til innhold

Omgangssyke i Asker nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min vekte meg klokka 06 fordi hun hadde kastet opp. Masse oppkast også, tykt og "matfult" 😖😫

Mormoren hennes skal egentlig passe de i dag da mannen min, jeg og min far skal på byggeplassen og jobbe (eget hus). Haster da det er ting vi må gjøre før snekkerne skal gjøre det siste og ganske prekært at jeg er med.

Hun var i kinobursdag i går kveld med pizza, popcorn, brus og godteri. Usikker på at det er dette som gjorde det eller faktisk omgangssyken. Jeg vil jo ikke at min mor skal bli smittet.

Er det mye omgangssyke nå? Har ikke hørt om noen på skolen hennes nå etter jul.

Anonymous poster hash: 44964...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min vekte meg klokka 06 fordi hun hadde kastet opp. Masse oppkast også, tykt og "matfult" 😖😫

Mormoren hennes skal egentlig passe de i dag da mannen min, jeg og min far skal på byggeplassen og jobbe (eget hus). Haster da det er ting vi må gjøre før snekkerne skal gjøre det siste og ganske prekært at jeg er med.

Hun var i kinobursdag i går kveld med pizza, popcorn, brus og godteri. Usikker på at det er dette som gjorde det eller faktisk omgangssyken. Jeg vil jo ikke at min mor skal bli smittet.

Er det mye omgangssyke nå? Har ikke hørt om noen på skolen hennes nå etter jul.

Ingen feber heller.

Skrevet

Det kan godt være bursdagen i går som utløste opplastet, hvordan føler jenta seg nå?

Du kan jo snakke med mormor om dette så løser det seg sikkert😊

Skrevet

Det kan godt være bursdagen i går som utløste opplastet, hvordan føler jenta seg nå?

Du kan jo snakke med mormor om dette så løser det seg sikkert😊

Takk for svar!

Hun ligger på sofaen og sover. 💕 Men hun gikk rundt etter meg da jeg vasket uten problemer og så kvikk ut. Men når jeg spør så sier hun at hun er litt kvalm.

Skrevet

Om vinteren går det alltid omgangssyke. Jeg tror at hvis det hadde vært bursdagen, så hadde hun kastet opp mye tidligere på natta og mest sannsynlig i går kveld.

Anonymous poster hash: b07c5...278

Skrevet

Sikkert bare bursdagen. Ene hos meg spydde som en gal morgenen første juledag. Var ikke noe feber eller mer spy men hun var kvalm lenge. Ingen ble smittet

Anonymous poster hash: 3572a...78e

Skrevet

Om vinteren går det alltid omgangssyke. Jeg tror at hvis det hadde vært bursdagen, så hadde hun kastet opp mye tidligere på natta og mest sannsynlig i går kveld.

Anonymous poster hash: b07c5...278

Hun kom hjem fra bursdagen klokken 21 i går og spiste mer av snacksen vi hadde på bordet. La seg klokka 22.30 og kastet opp klokka 6. Så er kkke så mange timene?

Det var så ekstremt mye også, at jeg nesten ikke skjønner hvordan den magesekken kan holde alt det.

Men mormor kommer har hun sagt. Datteren min har våknet nå og hun sier hun føler seg helt fin og vil ta en dusj. Hun skal selvfølgelig holdes unna alle andre i dag i tilfelle det er virus.

Takk for svar alle sammen.

Skrevet

Hun kom hjem fra bursdagen klokken 21 i går og spiste mer av snacksen vi hadde på bordet. La seg klokka 22.30 og kastet opp klokka 6. Så er kkke så mange timene?

Det var så ekstremt mye også, at jeg nesten ikke skjønner hvordan den magesekken kan holde alt det.

Men mormor kommer har hun sagt. Datteren min har våknet nå og hun sier hun føler seg helt fin og vil ta en dusj. Hun skal selvfølgelig holdes unna alle andre i dag i tilfelle det er virus.

Takk for svar alle sammen.

Samme med min, enorme mengder. La bestemor passe, går helt sikkert bra

Anonymous poster hash: 3572a...78e

Skrevet

Sønnen min kastet også opp idag. Bor i røyken.

Han spiste kun det samme som oss andre her hjemme i går. Frokost hjemme, matpakka si på skolen og pasta til middag.

Vi bor i røyken, men han var på trening i Asker i går kveld. (Ikke at det trenger å ha noe med saken å gjøre)

Idag skulle vi i bursdag til moren min. Typisk.

Han virker i god form nå. Kun kastet opp en gang på morgnen idag og har spist og drukket bra etter det.

Vi blir hjemme i dag, regner med at det er virus ettersom ingen av oss andre her har blitt dårlige. Vi har jo spist det samme.

Anonymous poster hash: a8592...802

Skrevet

Han spiste kun det samme som oss andre her hjemme i går. Frokost hjemme, matpakka si på skolen og pasta til middag.

Vi bor i røyken, men han var på trening i Asker i går kveld. (Ikke at det trenger å ha noe med saken å gjøre)

Han virker i god form nå. Kun kastet opp en gang på morgnen idag og har spist og drukket bra etter det.

Vi blir hjemme i dag, regner med at det er virus ettersom ingen av oss andre her har blitt dårlige. Vi har jo spist det samme.

Han kastet forresten opp bare vann/slim ettersom han ikke hadde spist noe siden middag i går. Har ikke hørt at det går omgangssyke på skolen her heller.

Han har spist ganske mye mer enn han pleier nå. Mistenker at det lindrer kvalmen litt når han spiser, håper bare ikke at det kommer opp igjen. 😂

Ikke feber her heller, men det pleier ikke barna mine å få ved omgangssyke.

Skrevet

Bor også i Røyken, og datteren min kastet også opp i natt! En gang bare, men syke mengder og skikkelig tjukt.

Anonymous poster hash: 58eba...32e

Skrevet

Det er mange som har vært borte fra skolen her i det siste. En av mine har også vært veldig kvalm denne uka, men ikke kastet opp da. Vi bor i Asker og det er helt klart omgangssyke som sirkulerer.

Anonymous poster hash: 35b10...b76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...