Gå til innhold

Fortalte mannen at jeg hadde tatt en høysensitiv test


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HI her,

Hvorfor må det krangle om alt i alle tråder?

Kverulere vilt?

Jeg setter pris på hvert eneste svar, men syntes det er kjipt med all dum kverulering her. Ikke bare på denne tråden, men på alle tråder.

Mannen er fortsatt like sur etter utblåsni gen i går, har kanskje sagt fem ord til meg i dag. Anonymous poster hash: c9c81...55e

Blir det slitsomt for deg kanskje. Uffameg...

 

Anonymous poster hash: 6db82...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det slitsomt for deg kanskje. Uffameg...Anonymous poster hash: 6db82...736

Neida, det går bra det, men kjedelig å bruke tid på å bla gjennom alle nepe svar.

Det gjelder ikke bare min egen tråd, men stort sett alle andre tråder også.

Er jo så utrolig kjedelig å lese gjennom.

 

Ha en god kveld.

 

Mvh HI

 

Anonymous poster hash: c9c81...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvis han fremdeles er sur så ville jeg ha sagt at han får se til å fortelle den egentlige årsaken til gårsdagens utblåsning!

 

Det er noe som plager mannen din, men jeg tror han bare er for feig til å være ærlig med deg. Derfor velger han nå å skape en kjempekonflikt av ingenting istedenfor å ta opp det som er det egentlige problemet hans.

 

Dessverre så får jeg vibber om at mannen din ønsker seg ut av forholdet, men nå tar den klassisk feige med å provosere så mye at du går, for da kan han få sympati fra andre (det er så synd på meg, kona gikk fra meg og nå får jeg ikke se barna mine så ofte) istedenfor å innrømme at han ville ut.

 

Blir selvfølgelig bare spekulering, men mannen din overreagerer ut av alle normale dimensjoner, og det er en årsak til hvorfor han gjør det.

 

 

 

Anonymous poster hash: 6c88d...64e

Enig!

 

Anonymous poster hash: bc38e...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...