Gå til innhold

1 time etter innsettelsen, har Trump fjernet alt som omhandler homofiles rettigheter og klimaforandringer.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror stemningen man opplever har mye å gjøre med hva slags bekjentskapskrets man har i USA. Mine venner og familie der er høyt utdannede. Alle er triste, og mange skal protestere i morgen. Selv leser jeg daglig NY Times og Washington Post, og det er lite hurrastemning å spore der også.

 

Anonymous poster hash: b4418...a08

Signerer denne!

 

Anonymous poster hash: 3c2d9...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ouch!

De du snakker om her som hevder sin rett kun begrunnet i hudfarge, religion, seksuell legning.... de er IKKE republikanere og har IKKE stemt på Trump...

 

Jeg snakker om helt vanlige folk som går på jobb (om de har en) hver dag og forsørger familien sin på lik linje med oss her til lands.

 

Anonymous poster hash: a3933...2d7

Jau, svært mange av dei er kvite, kristne og heterofile, og meiner at det gjer dei betre enn andre som ikkje er dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch!

De du snakker om her som hevder sin rett kun begrunnet i hudfarge, religion, seksuell legning.... de er IKKE republikanere og har IKKE stemt på Trump...😳

 

Jeg snakker om helt vanlige folk som går på jobb (om de har en) hver dag og forsørger familien sin på lik linje med oss her til lands.

 

Anonymous poster hash: a3933...2d7

Tror du misforstod diametralt. Beklager at jeg var utydelig. Mente hvite, heterofile, kristne/"sekulært kristne" menn.

 

Anonymous poster hash: b4418...a08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...