Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Jeg har vært plaget med leggkramper hele livet, men nå har jeg sannelig begynt å få kramper i mellomgulvet/øverste del av magen. Når jeg står oppreist, kjennes det veldig hardt ut rett under puppene, som om jeg har kjempestore magemuskler. Når jeg sitter er det ikke fult så hardt, vet ikke om dette har noen sammenheng mtp krampene jeg har hatt i magemusklene i det siste.. Sykt plagsomt, men vet ikke om det er noe å fare til legen med.. Andre som har noen erfaringer med dette ? Anonymous poster hash: 1f470...e4c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Jeg tror i alle fall jeg ville få tatt noen prøver og se at alt er i orden med vitaminer og mineraler - magnesium, kalium osv. Mangler kan gi kramper som dette. Anonymous poster hash: a9b0e...d08
VictoriaS Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Dehydrering eller magnesiummangel kan forværre dette!
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #4 Skrevet 21. januar 2017 Takk for svar Skal ringe legen over helgen.. Er ikke dehydrert, så får satse på at det er noe jeg mangler.. Anonymous poster hash: 1f470...e4c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Magnesium, gjerne i kombinasjon med kalsium kan hjelpe. Men sjekk hva dette skyldes før du gjør noe som helst, så du vet det ikke er noe som må behandles på annen måte. Jeg hadde så mye leggkramper at jeg måtte ha Sarotex en periode, når det ikke virket lenger gikk jeg på Sifrol (Parkinsonsmedisin). Det hjalp. Ble tilslutt kvitt alt heldigvis Anonymous poster hash: 24e60...ced
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå