Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 har helt siden jeg var barn slitt med dårlig selvbilde. nå er jeg 30 og 3 barnsmor. har samboer og alt. likevel så føler jeg meg ikke bra nokk eller pen,sexy nokk. de er er problem daglig. hater de!! tar over hjernen min. jeg kan tenke at jeg er for høy at kansje samboer skulle ønske jeg var lavere og tynnere. prøver og unngå tv program der de er lettkledde damer. prøver og unngå festligheter sammen med samboer fordi der kan være pene damer/jenter der som han heller vil ha. jeg elsker sex og vi har de mange ganger i uka. så jeg tenker en del på sex gjennom en dag og. er kansje litt sexavhengig. blir drit sur om han ikke vil. blir ikke synlig sur direkte på han men inne i meg. og så tenker jeg at han ikke tenner på meg. at han heller hadde tent på meg om jeg hadde sett slik og slik ut. kan gå en dag uten og spise fordi jeg skal bli tynn. gruer meg til sommer og sol for da er de lettkledde damer overalt samboer kan se på!! jeg er bleik og masse føflekker. har langt litt krølla hår og blå øyne. men blir litt brun på sommeren. får ofte for meg at samboer vil ha en liten og nett solbrun blondine. blir sprø av tankene. unngår stranden. hater dette. vil bare være normal i tankegangen. samber vet ikke halvparten av de jeg sliter med. så jeg plager ikke han med de heller. hva kan jeg gjøre for at jeg skal ha de bedre med meg selv. vil ikke ha de slik lenger.vil nyte livet Anonymous poster hash: c69e6...d43
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 for å legge til. samboer koser med meg hver dag og er kjempe snill og omtenksom og sier ofte att jeg er sexy og fin men jeg tror han ikke. han kysser pg klemmer meg hver mprgen og kveld og sier han elsker meg. hi Anonymous poster hash: c69e6...d43
Marriet Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 (endret) Han har valgt deg! Det er det jo en grunn til? Sånn som jeg forstår det så gir ikke samboeren din deg noen grunn til å føle deg slik eller grunn til å være usikker. Det er utelukkende i ditt eget hode. Det er der du må starte. Jeg tenker at du må slå deg til ro med at du er bra nok. Du har en mann som er glad i deg og viser det. Kroppen din har født tre barn. Du duger! Jeg kan også se på andre å få stygge tanker om meg selv, men jeg vet samtidig at jeg er mye mer enn bare utseende. Også har jeg en guilty pleasure som jeg ikke har fortalt til noen før, det er ikke pent, men det er gull verdt for meg. Mannen min har en kompis og samboeren hans er superpen. Tilnærmet perfeksjon i mine øyne. MEN hun er sprø! Kontrollerende, krevende, masete og ikke den skarpeste kniven i skuffen. Jeg liker henne jeg altså, vi kommer godt overens, men jeg ettersom jeg hører på kompisen kan hun være svært vanskelig å dele livet med. Noen ganger når jeg og mannen snakker fortrolig kan han si dette og si ting som "jeg er glad du ikke er som henne" f.eks. det kan jeg leve en stund på. Utseende er langt ifra alt. Nå er vi voksne og bor sammen av flere årsaker enn at vi synes partneren bare er fin og se på. Jeg er sikker på at du er helt fantastisk å være sammen med, du må bare tro på det selv også. Endret 20. januar 2017 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 ja vet de ligger i mitt hode. har lyst og endre dette men vet ikke hvordan. driver og slanker meg og har gått ned 3 kilo😂 men har 15 ijenn til ønsket vekt hi Anonymous poster hash: c69e6...d43
Marriet Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 ja vet de ligger i mitt hode. har lyst og endre dette men vet ikke hvordan. driver og slanker meg og har gått ned 3 kilo😂 men har 15 ijenn til ønsket vekt hi Anonymous poster hash: c69e6...d43 Men tror du problemet er løst kun ved at du går ned i vekt? Er det kun at du er tjukkere enn andre som gjør at du føler som du føler?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 nei de har med alt å gjøre. akkurat nå er jeg arbeidsledig så føler meg ikke bra nokk fordi jeg ikke har jobb. er alltid slik. nei de hjelper sikkert ikke å bare gå ned i vekt😑 Anonymous poster hash: c69e6...d43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå