Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Er utrolig kleint. Snakk om puteTV🤣  Anonymous poster hash: 5bace...862
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Har du sett livestream på "Hønehjørnet" på Facebook? DET er kleint det!  Anonymous poster hash: 6fd7b...5fc
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Hva er det?? Â Anonymous poster hash: 5bace...862
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 Har du sett livestream på "Hønehjørnet" på Facebook? DET er kleint det!  Anonymous poster hash: 6fd7b...5fc   Anonymous poster hash: 7fb0f...a86
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Hva er det??  Anonymous poster hash: 5bace...862  Meld deg inn i gruppa som heter Hønehjørnet på fb. Bruker å være noen livesending i løpet av en kveld. Før var det helt sinnsykt. Skikkelig pinlig. Sa blei det drama så de lagde en egen hønehjørnet livestreamgruppe. Til slutt funka ikke det heller ble drama der og så nå er detiden åpnet for livestream på den originale gruppa igjen. Det er damer som sitter på fb og snakker om løst og fast og hva som opptar dem. Jeg blir så flau jeg...virker som noen tror de hoster et talkshow.   Anonymous poster hash: 6fd7b...5fc
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Meld deg inn i gruppa som heter Hønehjørnet på fb. Bruker å være noen livesending i løpet av en kveld. Før var det helt sinnsykt. Skikkelig pinlig. Sa blei det drama så de lagde en egen hønehjørnet livestreamgruppe. Til slutt funka ikke det heller ble drama der og så nå er detiden åpnet for livestream på den originale gruppa igjen. Det er damer som sitter på fb og snakker om løst og fast og hva som opptar dem. Jeg blir så flau jeg...virker som noen tror de hoster et talkshow.   Anonymous poster hash: 6fd7b...5fc Det må bli fredagsunderholdningen sammen med litt ostepop og strikking🙀🙀  Anonymous poster hash: 5bace...862
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 Meld deg inn i gruppa som heter Hønehjørnet på fb. Bruker å være noen livesending i løpet av en kveld. Før var det helt sinnsykt. Skikkelig pinlig. Sa blei det drama så de lagde en egen hønehjørnet livestreamgruppe. Til slutt funka ikke det heller ble drama der og så nå er detiden åpnet for livestream på den originale gruppa igjen. Det er damer som sitter på fb og snakker om løst og fast og hva som opptar dem. Jeg blir så flau jeg...virker som noen tror de hoster et talkshow.   Anonymous poster hash: 6fd7b...5fc Fikk noia bare av reglene, så utrolig dårlig språk🙊  Anonymous poster hash: 5bace...862
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 Fikk noia bare av reglene, så utrolig dårlig språk🙊  Anonymous poster hash: 5bace...862 Og enda verre inne på gruppa. Man tror liksom folk er spinnville her, men der er det altså galskap. Med fullt navn og i ramme alvor legger de ut i det vide og det brede. Jeg elsker det!   Anonymous poster hash: 6fd7b...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå