Gå til innhold

Dere som temper/har tempet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tempet i overkant av et halvt år. Har også vært gravid, men mistet. Da jeg var gravid, steg temperaturen fra rundt 36,7-36,8 til 37 grader omtrent på det tidspunktet jeg skulle ha mensen og den ble så liggende mellom 37,0 og 37,2. Denne syklusen var temperaturstigningen min lavere enn vanlig etter eggløsning, og temperaturen har ligget rundt 36,6 inntil idag, dagen før jeg venter mensen. Idag var den plutselig 37 grader, altså steget 0,3-04 grader, så nå har jeg fått litt forhåpninger...

Lurer på om noen har opplevd at temperaturen har blitt høy på det tidspunktet mensen ventes uten at dere var gravide? Jeg har kanskje tre målinger som overstiger 37 grader dette halvåret (som er fra når jeg ikke har vært gravid). Den ene kan jeg ikke telle med for da var jeg skikkelig forkjøla og følte meg syk. Da jeg var gravid, var tempen så å si alltid mer enn 37 grader. Graviditetstesten var negativ idag, men jeg er på 13 eller 14 dpo, så den skal jo ikke være helt sikker før imorgen eller i overimorgen. Spotter også bittelitt, men det har jeg også gjort rundt menstider når jeg har vært gravid, så det tar jeg ikke så tungt. 

Håper noen har litt erfaring med temperaturstigning når man venter mensen, og kan fortelle meg hva det betydde hos dere.

Anonymous poster hash: 6c3a1...df9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...