Gå til innhold

Er du penere om sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er. I dag nådde jeg vinterlavmålet; gusten, likblek innehud, og litt ekstra både her og der etter mye innekos. Fra i morgen går det bare oppover!

Anonymous poster hash: fdc02...ab1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, faktisk ikke. For meg er det motsatt. Det kalde vinterlyset får øynene mine til å skinne, og ansiktet mitt til å fremstå som mer markert. Ja, jeg er blekere enn på sommeren, men de kalde fargene kler meg bedre enn de varme.

Anonymous poster hash: 3eb04...2e8

Skrevet

Jeg er pen hele året, men føler meg mye mer fresh om sommeren.

Anonymous poster hash: 8e143...ec3

Skrevet

Nei, jeg har vitiligo og siden jeg er lys i huden så er sommeren ikke min peneste årstid 😆

Anonymous poster hash: da6a0...afd

Skrevet

Haha! Sikkert ikke, men jeg føler meg penere. Litt brunfarge og jeg synes det er enklere å kle seg pent om sommmeren. Ofte er jeg i mer aktivitet så kroppen er noen kilo lettere og litt strammere.

Skrevet

Ja, jeg har tørr og blek hud om vinteren.

Anonymous poster hash: 314b8...eed

Skrevet

Ja, jeg er grå! Gidder heller ikke bruke like mye tid på peeling, kremer og selvbruning om vinteren.

Skrevet

Jeg er. I dag nådde jeg vinterlavmålet; gusten, likblek innehud, og litt ekstra både her og der etter mye innekos. Fra i morgen går det bare oppover!

Anonymous poster hash: fdc02...ab1

Helt likt her. Stor forskjell :)

Anonymous poster hash: 87a4d...108

Skrevet

Er penere om vinteren faktisk :) øynene mine kler bedre den kalde hudfargen og jeg føler jeg ser skitten ut med farge..

Anonymous poster hash: d91d7...57e

Skrevet

Penere om sommeren, jeg blir ikke så mye brunere, men greinene mine blir tydeligere, og de liker jeg veldig godt :)

Anonymous poster hash: 5ed10...155

Skrevet

Mye mye freshere om sommeren ihvertfall. Det er nok kombinasjonen mer frisk luft, aktivitet og det at huden slipper å utsettes for iskald luft.

Men sikkert mest fordi jeg bare er en bedre og gladere versjon av meg selv da. Den som kunne bodd i Sydens land...

Skrevet

Penere om sommeren, jeg blir ikke så mye brunere, men greinene mine blir tydeligere, og de liker jeg veldig godt :)

Haha, evetuelt fregnene :P Har ikke så mye greiner på kroppen 😂

Skrevet

Haha, aldri særlig pen, men penest på vinteren. Kler lue og skjerf😂

Anonymous poster hash: ebdde...665

Skrevet

Jeg er sånn passe pen hele året, men jeg syns jeg ser hakket penere ut uten brunfarge fra sola. Brunfargen fremhever ringene under øynene mine, syns jeg. 

Skrevet

Ja.

Jeg kler brunfarge og sommerklær. Om vinteren må jeg bruke mer tid og energi på å holde utseende ved like.

Skrevet

Ja! Blir bleik og gusten om vinteren.. nesten gjennomsiktig føler jeg😂

Takk Gud for at det finnes sminke!

Anonymous poster hash: cd7a2...a2e

Skrevet

Jeg er pen året rundt, men penere om sommeren fordi jeg får mer glød i ansiktet.

Anonymous poster hash: 306df...8e9

Skrevet

Ja ☀️

Anonymous poster hash: 72e7a...9a8

Skrevet

Definitivt. Håret blir lett solbleket og huden får litt glød. Tar alltid av noen kg også. Nå er jeg bare blek og gusten.

Anonymous poster hash: c5f3a...c6f

Gjest thricane
Skrevet

Haha, evetuelt fregnene :P Har ikke så mye greiner på kroppen 😂

😂😂
Skrevet

Går alltid opp 10-15 kg om høsten og tar de av igjen mellom nyttår og mai.

Så ja.

Anonymous poster hash: 2d408...104

Skrevet

Jeg ser fresh og fin ut på vinteren, på sommeren er jeg bare alt for varm og svetter av ingenting i ansiktet.. hater det.

Anonymous poster hash: dd001...006

Skrevet

Jeg FØLER meg finere om sommeren for da kan jeg gå i fine sommerkjoler eller skjort og en fin topp til,å da føler jeg meg vel.

Føler meg ikke så vakker i svære tjukkegensere og tjukk vinterjakke som gjør at det ser ut som jeg er feit :P

Anonymous poster hash: ef011...dc4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...