Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 https://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=89380477 Â Anonymous poster hash: 8bd2e...9e1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Helt ok og helt vanlig hus (er hus fra katalog). Personlig liker jeg bedre arkitekttegnet hus, gjerne fra 60 tallet. Men for all del, jeg kunne fint bod der hvis området er bra. Det er det viktigste  Anonymous poster hash: 5ea91...81d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Uspennende innhold og løsninger. Stygg parkett. Pregløst. Anonymous poster hash: b7ab6...027
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Det er jo fint. Det blir jo bare pirk da men jeg virkelig hater den type gulv, og fargevalg forøvrig passet ikke til gulvet. Flisene i inngangspartiet er heller ingen favoritt. Innredning på badet så veldig "billig" ut. Sånn generelt er det mye jeg ville endret på, et hus til den prisen forventer jeg litt mer optimalt i forhold til farger, gulv og innredning. Men jeg hadde helt sikkert klart å bo meg til der uten å gjøre noe, det er jo ikke direkte stygt, jeg har bare en greie med den type gulv.  Anonymous poster hash: 711a5...d10
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Kjedelig, men helt greit. Kunne fint bodd der, men syns Øvre Romerike begynner å bli overpriset.  Anonymous poster hash: c7039...f8d
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 Flott hus! Møblene følger jo ikke med uansett, så de trenger jeg ikke kommentere.  Anonymous poster hash: e59e5...85a
Salomine Skrevet 20. januar 2017 #9 Skrevet 20. januar 2017 Likte det utvendig. Innvendig klarer jeg ikke få noe ordentlig inntrykk, fordi den kaotiske innredningen ødelegger i mine øyne. Men møbler osv, skal jo vekk, så godt mulig degge er et ok hus.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #11 Skrevet 20. januar 2017 Helt greit hus, men bærer preg av noen billige løsninger. Gulvet er ikke passende til resten, huset har bare gulvvarme i første etg (burde vært vannbåren varme i alle rom hvis det hadde stått til prisen), baderomsinnredningen på begge bad ser "billig" ut i forhold til husprisen osv. Vi har et nytt hus som kostet 6,3 med tomt og alt. Det ser MYE bedre ut enn det huset der...  Anonymous poster hash: 1d5ab...e17
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #12 Skrevet 20. januar 2017 Sikkert greit hus, men det ligger på Jessheim... Og den veien, hvor mye trafikk er det der tro? Anonymous poster hash: 8e847...6bb
vetra Skrevet 20. januar 2017 #13 Skrevet 20. januar 2017 Huset var nydelig. For en drøm å kunne se på så flotte hus. Dere som har kommentert, bor dere i slott eller sitter dere i små utleieleiligheter og snerrer ut kommentarer?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #14 Skrevet 20. januar 2017 Drøssevis av millioner for et dørgende kjedelig digert hus på Jessheim? Ikke f**n. Over tohundre kvadratmeter, men likevel ikke livsløpsstandard. At det går an.  Dritstygt gulv som overhodet ikke passer til fargevalget ellers. Veldig preg av wannabe et eller annet «fint», men resultatet er skivebom.  Nei, ellers takk.  Anonymous poster hash: ab412...04c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Syns det var fint  Likte godt de doble skyvedørene fra gangen til stua. Og peisen! Deilig å kunne se fra begge sider da! Badet synes jeg ikke så billig ut, men jeg er vant til en mye enklere standard enn dette. Men gulvet var ikke helt min smak. Spesielt ikke shiny fliser i gangen. Kan tenke meg at det er et herk rengjøre og muligens glatt når det blir vått. Og det er mye "tomme" kvm, som gir en luftig følelse, men ikke optimal utnyttelse. Smak og behag. Anonymous poster hash: 75d55...da5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #16 Skrevet 20. januar 2017 Flott hus:-) De som kommenterer at det ikke er fint, regner jeg med sitter i stygge utleieleiligheter med gjeld ut av rumpa  Anonymous poster hash: f19f6...240
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #17 Skrevet 20. januar 2017 Kjempefint! Men er enig med flere her; Gulvet! Umoderne og passer ikke til resten. Â Anonymous poster hash: 9a243...18a
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #18 Skrevet 20. januar 2017 Jeg har et lignende hus, ikke fullt så stort. Synest romfordelingen var veldig mye bedre i dette huset, enn den jeg selv har. Interiørmessig er det ikke min stil innvendig, men utsiden var flott  Anonymous poster hash: c852a...f2b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #19 Skrevet 20. januar 2017 Mitt gamle nabolag, vokst opp i Fiolveien jeg  Jeg er litt delt, for huset er jo flott og herskapelig, men jeg personlig liker ikke den stilen så godt. Jeg synes det blir litt sjelløst og katalogaktig, også er det litt for mye dødplass.  Om jeg skulle bygge hus ville jeg nok hatt et ganske annet både utseende på huset og planløsning inne, men huser er flott, for all del. Jeg kunne fint bodd i området der også, perfekt avstand til Jessheim. Anonymous poster hash: 8680f...34c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #20 Skrevet 20. januar 2017 Kjempe fint !  Eneste jeg ikke likte var for mye svart og fælt gulv  Anonymous poster hash: be9e7...21b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #21 Skrevet 20. januar 2017 Huset var nydelig. For en drøm å kunne se på så flotte hus. Dere som har kommentert, bor dere i slott eller sitter dere i små utleieleiligheter og snerrer ut kommentarer? Litt større hus, men mye bedre løsninger og kvalitet. Vannbåren varme i alle rom. Store terrasser og fantastisk utsikt. Livsløpstandard er det også.  Anonymous poster hash: 1d5ab...e17
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #22 Skrevet 20. januar 2017 Nå kjenner ikke jeg området, men var det ikke ganske dyrt?  Personlig kan jeg ikke fordra hverken kjøkkenøy med barkrakker, åpen løsning med peis mellom, eller spotter i taket. Men tror jeg er ganske rar på der området 😃  Anonymous poster hash: 5ea47...113
Lessismore Skrevet 20. januar 2017 #23 Skrevet 20. januar 2017 Syns det var kjempefint. Elsker uteplassen, og vil gjerne ha det akkurat sånn selv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå