Gå til innhold

Fillers, botox og lip injections....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i Oslo og jeg registrerer fler og fler jenter/damer som henger seg på denne trenden. I går snakket jeg med en dame som helt tydelig hadde påfyll i leppene. Merkeligste jeg har sett. Hun snakket i vei mens de hovne leppene ikke bevegde seg.

De får en karakteristisk look disse som henger seg på trenden, stramme i maska og de hemmer mimikken i ansiktet.

Synes de virkelig det er pent?

Noen begynner jo allerede i 20-årene... Lurer på hvordan de vil se ut i 50-60 års alderen 😱

Anonymous poster hash: 43c69...6ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sittet lenge med samme inntrykk som deg,- men så fikk jeg meg en liten oppvekker.

Har de siste to årene fått et par tre "rynker" ut fra over- og underleppe som graver seg rimelig dypt ned ut fra leppene. Jeg har brukt en slik "rulle med pigger" i to år, og den har funket på halsen og linjene der samt på et par arr i ansiktet. Overaskende bra, faktisk. Noen flere "smårynker" rundt munnen har også forsvunnet med denne behandling kombinert med gode serum og kremer.

Men disse dype linjene er der for å bli, og min nye, lekre, dyprøde leppestift sklir ut i disse,- selv om jeg bruker primer,  lipliner samt en "krem/stift" som skal forhindre at fargen flyter ut.. Funker som f i munnviken som er et "problemområde" for meg og mørke leppestifter uansett rynker eller ikke..Men på disse linjene...

Tilbake til tema,- jeg har søkt litt på restylane og filler i leppene, sett på før-/etterbilder fra ulike salonger,- og ikke minst, snakket med flere om mine tanker,- og det er UTROLIG mange som har fillere og/eller Botox som man ikke visste!!! Jeg har sittet og snakket med folk som har tatt det,- og selv om jeg har kjent de, så har jeg ikke sett det. Og jeg har blitt "vist" damer (og menn) som har tatt dette,- som bare ser uforskammet freshe ut,- men langt ifra "behandlet"!

Jeg har vel fått inntrykk av gjennom dette at det er de unge som gjerne overdriver slike inngrep, de vil jo "forbedre" seg og sitt utseende, mens vi "eldre" vil ikke se annerledes ut,- men stoppe opp og evt reversere (litt) et påbegynt forfall. Selvsagt med unntak i "begge leire"...Hadde ikke jeg visst at mannen fortsatt har de samme tanker som du har og jeg HADDE om slike inngrep, hadde jeg allerede gjort det.. Men dessverre. Og når man vet at 2-4 dager etter et inngrep er man "duckface" og inngrep må gjentas innen 2-3 uker, så er det liksom umulig å skjule det også.... Jeg er livredd for at det skal synes at jeg har gjort noe, jeg skal ikke ha større lepper, bare få bort disse linjene og få overleppen min symmetrisk igjen, da ene halvdel har tapt mer volum enn den andre. Veldig synlig på bilder. Et par av mine venner (som har samme mening som deg om dette) kunne si meg at det ikke er vits å gjøre slikt når jeg ikke vil det skal vises!! Hallo, jeg,- som MANGE andre som har gjort inngrepene,- gjør jo det for å beholde det vi har,- ikke endre noe......

men altså, jeg vet ikke om jeg kommer til å tørre. Pga kostnadene,- og at jeg ikke klarer overbevise mannen

Anonymous poster hash: ee6cf...193

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...