Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Skal i stort selskap i helgen. Har lagt på meg litt for mye siste året og føler meg uvel i penklær. Har en kjole som sitter bra men den er uten armer. Hva ser best ut å ha over som ikke oser av "jeg er feit og prøver å dekke meg til". Overarmene mine er slappe og blåhvite så å gå ermeløs er uaktuelt.. Hjeeeelp!! Anonymous poster hash: 2f6b9...244
Lommerusk Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 En bolero eller et kult sjal? Synes det kan friske opp en sort kjole. Er ikke overvektig selv, men synes det er kjølig med bare armer på vinteren. Hadde derfor ikke tenkt at du ville "dekke deg til".
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 Takk for svar Jeg har også tenkt sjal, men glir ikke det lett av? Synes det er litt kjipt om jeg må rette på det hele tiden... og å feste det med en nål er vel litt kjerring? Anonymous poster hash: 2f6b9...244
Blondzilla Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 https://m.zalando.no/coast-cardigan-neutral-c9821i009-b11.html Noe sånt?
TPK Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Den i linken var fin. Selv går jeg alltid med bolero eller dressjakke. Til nød cardigan hvis det ikke skal være formelt.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Jeg har også komplekser for armene mine, men jeg går heller uten noe enn med bolero. Bolero bare fremhever skulderbredden og får meg til å se vid ut, siden den deler opp kroppen på flere steder. Har sett veldig få som kler bolero. Heller en cardigan (lang eller kort), eller et skjerf. Anonymous poster hash: a2076...868
TPK Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 Boleroen bør altså være i samme farge som kjolen, for å unngå det hun over sier.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 Takk for svar Jeg har også tenkt sjal, men glir ikke det lett av? Synes det er litt kjipt om jeg må rette på det hele tiden... og å feste det med en nål er vel litt kjerring? Anonymous poster hash: 2f6b9...244 Jeg tenker det blir kaldt med sjal, det er jo veldig åpent. Ville heller brukt en bolero i samme farge som kjolen, eller en jakke som i linken lenger oppe i tråden Anonymous poster hash: b3722...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå