Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #1 Skrevet 20. januar 2017 Jeg synes egentlig det er veldig hyggelig altså, når en etter en blir gravid og deler sin glede over det her inne Men nå begynner jeg å bli litt lei av alle "ser dere en strek" trådene.... hvorfor kan dere ikke bare kjøpe en digital test? Så står det gravid eller ikke gravid, så får dere vite det med en gang, i stedet for rene gjetteleken her inne... Anonymous poster hash: c7f29...908
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #2 Skrevet 20. januar 2017 Surpomp Anonymous poster hash: 074d8...4f9
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. januar 2017 #3 Skrevet 20. januar 2017 FORDI JEG IKKE SKAL HA FLERE UNGER OG MANNEN ER STERILISERT! Så jeg trenger ikke digital test. Eller annen test.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #4 Skrevet 20. januar 2017 De er dyre, og de som prøver over lengre tid har ikke råd til flere sånne tester i hytt og pine. Prøv å sett deg inn i andre situasjon i stedet for å være så sur Anonymous poster hash: 35b03...c01
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 De er dyre, og de som prøver over lengre tid har ikke råd til flere sånne tester i hytt og pine. Prøv å sett deg inn i andre situasjon i stedet for å være så sur Anonymous poster hash: 35b03...c01 En test hver fjerde(?) uke? Har man ikke råd til det har man vel ikke råd til barn heller... Anonymous poster hash: 2a21e...88c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 De er dyre, og de som prøver over lengre tid har ikke råd til flere sånne tester i hytt og pine. Prøv å sett deg inn i andre situasjon i stedet for å være så sur Anonymous poster hash: 35b03...c01 Da er det vel bare å vente til mensen er forsinket en dag før man kjøper en digital test. Man blir ikke mer gravid av å teste flere dager før IKM. Anonymous poster hash: b0b77...1d9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 En test hver fjerde(?) uke? Har man ikke råd til det har man vel ikke råd til barn heller... Anonymous poster hash: 2a21e...88c Er du dum eller blir du bare gravid på første forsøk? Når man prøver i måneder og år så tar de aller fleste mer enn 1 test hver mnd, ja flere tar faktisk en test daglig fra før mensen uteblir. Sykt? Kanskje. Normalt? Ja! Folk som ønsker seg barn mer enn noe annet svir gjerne av en del tester i den lange prøveperioden. Har råd til barn selv om man ikke vil bruke tusenvis på tester når man kan få en haug med tester for en hundrelapp. Anonymous poster hash: 35b03...c01
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 Da er det vel bare å vente til mensen er forsinket en dag før man kjøper en digital test. Man blir ikke mer gravid av å teste flere dager før IKM. Anonymous poster hash: b0b77...1d9 Litt dum du også ser jeg... Anonymous poster hash: 35b03...c01
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #9 Skrevet 20. januar 2017 Hvorfor spiser ikke folk bare en sjokolade i uka? La nå folk få gjøre som de vil. Spennende å tolke og se synes jeg ihvertfall.... Anonymous poster hash: adffa...641
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #10 Skrevet 20. januar 2017 Er du dum eller blir du bare gravid på første forsøk? Når man prøver i måneder og år så tar de aller fleste mer enn 1 test hver mnd, ja flere tar faktisk en test daglig fra før mensen uteblir. Sykt? Kanskje. Normalt? Ja! Folk som ønsker seg barn mer enn noe annet svir gjerne av en del tester i den lange prøveperioden. Har råd til barn selv om man ikke vil bruke tusenvis på tester når man kan få en haug med tester for en hundrelapp. Anonymous poster hash: 35b03...c01 Andre mennesker er ikke dumme bare fordi de ikke er enige med deg. Jeg har ikke blitt gravid på første forsøk, men har testet med en (1) digital graviditetstest dagen etter forventet mens mange måneder på rad. Å prøve og få barn trenger ikke være altoppslukende og besettende. Anonymous poster hash: 2a21e...88c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #11 Skrevet 20. januar 2017 Andre mennesker er ikke dumme bare fordi de ikke er enige med deg. Jeg har ikke blitt gravid på første forsøk, men har testet med en (1) digital graviditetstest dagen etter forventet mens mange måneder på rad. Å prøve og få barn trenger ikke være altoppslukende og besettende. Anonymous poster hash: 2a21e...88c Men for noen så er ønsket så høyt at det blir altoppslukende. Skjønner ikke hvorfor det er ett problem for deg? Anonymous poster hash: 7d7b8...ed9
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #12 Skrevet 20. januar 2017 Jeg synes egentlig det er veldig hyggelig altså, når en etter en blir gravid og deler sin glede over det her inne Men nå begynner jeg å bli litt lei av alle "ser dere en strek" trådene.... hvorfor kan dere ikke bare kjøpe en digital test? Så står det gravid eller ikke gravid, så får dere vite det med en gang, i stedet for rene gjetteleken her inne... Anonymous poster hash: c7f29...908 FORDI DIGITALE TESTER ER USENSITIVE, OG VIL VISE POSITIV TEST MYE SENERE ENN EN STRIMMELTEST. + at de er 10 ganger billigere. Du får 50 tester for 80 kr, og 1 digital test for 100 kr Jeg skjønner ikke hvordan noen kan være så uvitende at de stiller et slikt spørsmål Utrolig flaut! Anonymous poster hash: e454f...542
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #13 Skrevet 20. januar 2017 Men for noen så er ønsket så høyt at det blir altoppslukende. Skjønner ikke hvorfor det er ett problem for deg? Anonymous poster hash: 7d7b8...ed9 Det er ikke et problem for meg før de spammer bed Facebookgrupper og forum. Anonymous poster hash: 2a21e...88c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #14 Skrevet 20. januar 2017 Litt dum du også ser jeg... Anonymous poster hash: 35b03...c01 Voksne mennesker som kaller andre voksne mennesker dumme er smarte mener du? Anonymous poster hash: b0b77...1d9
Gjest Muji81 Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Ja..alle burde kjøpe dyreste versjon av alt. At det er mer plast og et batteri med i produktet er bare en bonus. Fuck valgfrihet og natur!
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #16 Skrevet 20. januar 2017 Ja..alle burde kjøpe dyreste versjon av alt. At det er mer plast og et batteri med i produktet er bare en bonus. Fuck valgfrihet og natur! Fuck folk som spammer med bilder av en strimmel de har tissa på. Anonymous poster hash: 2a21e...88c
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #17 Skrevet 20. januar 2017 Vi prøvde i over 3 år. Hvis vi skulle kjøpt digitale tester 1-2 ganger hver testperiode ville det blitt mange bortkastede penger. Hva er behovet for å vite det tidligst mulig? Jo, fordi det da måtte spesielle tilrettelegginger til. Når man får 100 strimmeltester for 100 kr og en digitaltest for 100 kr sier det seg selv hvilken man velger om man er langtidsprøver. Får man positiv strek på strimlene kan man da teste med digital 2 dager senere (mye mindre sensitiv). Billigstrimlene er ikke alltid lette å lese og man spør derfor koen ganger om hjelp eller bekreftelse. Det å prøve å få barn over lengre tid tar opp ekstremt mye energi og er altoppslukende. Er mange som ikke får det til på første forsøket og andre igjen som blir gravide på 1-2-3. Er forøvrig helt unødvendig å bruke flere tusen på tester uansett hvilken økonomi man har. Disse pengene kan fint benyttes andre steder. Vi har god økonomi, men brukte allikevel billigtester frem til de var positive og deretter en digital for den siste bekreftelsen. "Ekstrapengene" fra å ikke kjøpe de digitale testene har garantert gått med i babytøy da vi endelig, etter nesten 4 år, fikk vårt ønskebarn Anonymous poster hash: 8f6a6...3c1
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #18 Skrevet 20. januar 2017 Fuck folk som spammer med bilder av en strimmel de har tissa på. Anonymous poster hash: 2a21e...88c Ta det med ro, pust med magen Anonymous poster hash: 074d8...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå