Gå til innhold

Hvordan slanke seg litt som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha baby til høsten, men ønsker å stramme opp her og der. da må jeg jo og miste noen kg de utsatte stedene.. Hvordan slanke seg på en trygg måte i svangerskap?

Anonymous poster hash: d9a6f...b82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spise sunt, variert og i passe mengder. Gå turer og trene. Svømming f.eks er bra. Turer i frisk luft skader aldri. Styrketrening går an, men hvis dette ikke er noe du gjør fra før ville jeg ventet med det.

Det er også mulig med yoga, pilates, lettere former for dans osv.

Anonymous poster hash: 3a159...9ed

Skrevet

Du skal ikke slanke deg når du går gravid. Punktum.

Det du kan gjøre er å bytte ut ris/pasta osv med grønnsaker, spise rent kjøtt, kylling, kalkun (magert og proteinrikt) og kutte ut, eller i hvert fall kutte ned på sukker. Gå turer og vær i bevegelse.

Anonymous poster hash: ce06a...cbc

Skrevet

Kan ikke slanke deg. Du kan unngå å legge på deg for mye ved å spise sunt og kutte ut godteri og brus osv. Du burde også bevege deg mye, men sjekk med legen at dette er greit.

Jeg gikk på treningssenter 3 dager i uken helt til uken jeg fødte, men jeg trente før jeg ble gravid og.

Skrevet

Eller så kan du bli operert som meg i svangerskapet🙄 Gikk ned masse 😔

PS var ment som spøk en skall ikke slanke seg i svangerskapet!! Og jeg månsi jeg er bekymret for min vekt nedgang så "sent" ut i løpet

Anonymous poster hash: ee901...c8c

Skrevet

Vi skal i tre bryllup i sommer og jeg er allerede for stor etter mine preferanser. Lyst å stramme opp armer, få smalere legger og lår til sommeren. Med en sunn, stor mage såklart 💕

Anonymous poster hash: d9a6f...b82

Skrevet

Være aktiv og spise sunt. Du kan begynne på er treningsstudio som de har gravidtrening eller personlig trener som kan veilede deg. Sånn gravid treningsgruppe var fint, hun som ledet den jeg gikk på hadde treningsgrupper for å trene opp igjen etter fødsel også.:) 

Anonymous poster hash: 8f81f...c11
Skrevet

Du kan trene, ikke slanke deg. Hvorvidt det vil ha noe effekt, kommer an på hvor hardt du trener.

Skrevet

Sånn strengt tatt har det null betydning om du slanker deg bevisst, mister kilo pga oppkast (som meg), eller bare unngår vektøkning.

Mister du fett, får babyen i seg dine miljøgifter okke som.

Mine barn er fulle av mine miljøgifter pga vektnedgang hos meg. Disse giftene har jeg igjen arvet av min mor, som har arvet de av sin.

Hadde jeg hatt valget, hadde jeg unngått for harde livet å stappe ungene mine fulle av pcb, ddt, kvikksølv, bly, kadmium og det som verre er (og spesielt om det ble gjort for å få strammere armer i graviditeten!). Men dessverre er det noen av oss som ikke får dette valget.

Og vi må bare håpe på at miljøgiftkonsentrasjonen i våre barn ikke blir så stor at den fører til skader.

Anonymous poster hash: 04ebb...a72

Skrevet

Sånn strengt tatt har det null betydning om du slanker deg bevisst, mister kilo pga oppkast (som meg), eller bare unngår vektøkning.

Mister du fett, får babyen i seg dine miljøgifter okke som.

Mine barn er fulle av mine miljøgifter pga vektnedgang hos meg. Disse giftene har jeg igjen arvet av min mor, som har arvet de av sin.

Hadde jeg hatt valget, hadde jeg unngått for harde livet å stappe ungene mine fulle av pcb, ddt, kvikksølv, bly, kadmium og det som verre er (og spesielt om det ble gjort for å få strammere armer i graviditeten!). Men dessverre er det noen av oss som ikke får dette valget.

Og vi må bare håpe på at miljøgiftkonsentrasjonen i våre barn ikke blir så stor at den fører til skader.

Anonymous poster hash: 04ebb...a72

Signerer alt dette, og undrer meg over at å se pen ut i bryllup er fokus for deg når du er gravid legger grunnlaget for ditt barns helse...

Anonymous poster hash: 01602...e78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...