Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Liker dere å klemme? Nå tenker jeg ikke familie, men typisk da en treffer folk en ikke har sett på en stund etc. Anonymous poster hash: 6dfec...1c8
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Ja, det gjør jeg. Nå er jeg kronisk syk, og da kan det variere litt med dagsform. Men stort sett synes jeg klemmer bare er koselig. Anonymous poster hash: 33e3b...eb9
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Liker dere å klemme? Nå tenker jeg ikke familie, men typisk da en treffer folk en ikke har sett på en stund etc. Anonymous poster hash: 6dfec...1c8 Går utifra du mener høysensitiv. Jeg liker ikke å klemme men tror ikke det har noe med det å gjøre. Det med klemmingen var noe som ble pop akkurat da jeg begynte på vgs ca (nesten 20 år siden). Var kkke mye klemming før det. Jeg er ikke vokst opp med det så det faller meg ikke naturlig Anonymous poster hash: 32cdd...8fa
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Sønnen min er høysensitiv å om noen i barnehagen klemmer han fordi de er glad for å se han,så dytter han de vekk. Kanskje ikke akkurat den beste måten å få venner på nei Men de ansatte i barnehagen sier at de ser veldig tydlig på kroppsspråket hans at han syns klemming er ubehagelig,han takler det bare ikke å dermed dytter han de unna. Anonymous poster hash: db547...45f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Nei, jeg gjør ikke det, for jeg liker ikke å bøye meg ned siden jeg er høydesensitiv Anonymous poster hash: b0f0c...3b5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Nei, jeg gjør ikke det, for jeg liker ikke å bøye meg ned siden jeg er høydesensitiv Anonymous poster hash: b0f0c...3b5 Glemte å svare seriøst da. Nei, jeg liker ikkei å klemme folk jeg egentlig ikke kjenner så godt, blir helt stiv. Men jeg innbyr nok ikke til det heller, for noen tar en skikkelig klemmerunde og hopper bare over meg, til min store lettelse. Men barn på jobben klemmer jeg på masse uten problem. Jeg er ikke vant til klemming hjemmefra heller, utenom litt sånn pliktklem som nattaklem Anonymous poster hash: b0f0c...3b5
Pobie Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 Nei, hater å klemme folk utenom nærmeste familie.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 HI her. Ja, mener selvfølgelig høysensitiv...gikk litt fort det. Jeg liker heller ikke å klemme på allverdens med mennesker Anonymous poster hash: 6dfec...1c8
Gjest Darwinia:-) Skrevet 20. januar 2017 #9 Skrevet 20. januar 2017 HI her. Ja, mener selvfølgelig høysensitiv...gikk litt fort det. Jeg liker heller ikke å klemme på allverdens med mennesker Anonymous poster hash: 6dfec...1c8 Og jeg som trodde det kanskje var det nye politiske korrekte begrepet for feit😂 Ifølge tester på nett er jeg høysensitiv. Jeg liker å klemme. Men så har jeg aldri hatt noen problemer med høysensitiviteten min heller. Ble overrasket da jeg "testet positivt".
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #10 Skrevet 20. januar 2017 NEI. men det er fordi jeg har tvangstanker om at jeg stinker. Anonymous poster hash: 585ec...e79
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #11 Skrevet 20. januar 2017 Ja, det liker jeg. Klemmer og koser mye. Anonymous poster hash: 5d9ec...f98
Appelsinpiken Skrevet 20. januar 2017 #12 Skrevet 20. januar 2017 Ja, jeg er en klemmer dattera mi som også er høysensitiv trenger mye børhet og kos, men sier ifra selv når det er nok.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #13 Skrevet 20. januar 2017 Jeg liker ikke klemmer, det gjelder også familiemedlemmer. De aller, aller fleste bryter nok intimsona mi ganske kjapt. Anonymous poster hash: 3fab4...cf5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #14 Skrevet 20. januar 2017 Er høysensitiv, men elsker klemmer, er veldig glad i å ta på andre mennesker. Tåler derimot lite "kyss på kinnet", som man gjør i Frankrike. Kan heldigvis skylde på at jeg er norsk. Tåler ikke å få andre ansikt opp i mitt... Anonymous poster hash: 6cdf8...787
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Bruk nå endelig "høysensitiv" som forklaring på alt, det er sikkert gavnlig. Anonymous poster hash: 92d2d...5bf
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #16 Skrevet 20. januar 2017 Går utifra du mener høysensitiv. Jeg liker ikke å klemme men tror ikke det har noe med det å gjøre. Det med klemmingen var noe som ble pop akkurat da jeg begynte på vgs ca (nesten 20 år siden). Var kkke mye klemming før det. Jeg er ikke vokst opp med det så det faller meg ikke naturlig Anonymous poster hash: 32cdd...8fa Hæ? Jeg gikk ut av vgs i 1992, har alltid vært en klemmer. Elsker å få klemmer og gi klemmer. Anonymous poster hash: d2715...73f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #17 Skrevet 20. januar 2017 Og jeg som trodde det kanskje var det nye politiske korrekte begrepet for feit Ifølge tester på nett er jeg høysensitiv. Jeg liker å klemme. Men så har jeg aldri hatt noen problemer med høysensitiviteten min heller. Ble overrasket da jeg "testet positivt". Hvor har du testet det? Anonymous poster hash: b0f0c...3b5
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #18 Skrevet 20. januar 2017 NEI. men det er fordi jeg har tvangstanker om at jeg stinker. Anonymous poster hash: 585ec...e79 Det har jeg også! Og at jeg har dårlig ånde. Anonymous poster hash: c2c45...a73
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #19 Skrevet 20. januar 2017 Det har jeg også! Og at jeg har dårlig ånde. Anonymous poster hash: c2c45...a73 Begynn å puss tennene da!! Anonymous poster hash: db547...45f
Gjest Darwinia:-) Skrevet 20. januar 2017 #20 Skrevet 20. januar 2017 Hvor har du testet det? Anonymous poster hash: b0f0c...3b5 I en høyst uvitenskapelig nett-test😁 http://www.hsperson.no/:/hsp/:/Test_Deg_Selv.html Den gir nok ikke noe absolutt svar men du får en grei pekepinn hvor på skalaen du ligger.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #21 Skrevet 20. januar 2017 Liker dere å klemme? Nå tenker jeg ikke familie, men typisk da en treffer folk en ikke har sett på en stund etc. Anonymous poster hash: 6dfec...1c8 Nei, jeg liker ikke å klemme andre enn nærmeste familie, og noen gode venner. Ikke alltid de heller. Veldig lite begeistret for fysisk kontakt. Unngår det om jeg kan, til og med håbdhilsong. Jeg blir fysisk uvel av massasje feks. Jeg liker heller ikke frisørtimer ol, men har lært meg å takle det. Det er først siste åra at jeg har skjønt at jeg er høysensitiv. Anonymous poster hash: fd308...4a3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #22 Skrevet 20. januar 2017 Ja. Glad i klemmer. Jo mer jo bedre. Men var ikke glad i det før (pga. traumer). Men jeg er ikke noe glad i å bli strøket på. Det gjør fort vondt i huden. Men en klem er hyggelig. Anonymous poster hash: 7a940...140
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå