Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Må man ha studiekompetanse ? Anonymous poster hash: 31aec...c4e
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Ja, jeg tror dyrepleier er en bachelorgrad. Anonymous poster hash: c54c3...b99
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Må ihvertfall haveldig gode karakterer. Anonymous poster hash: 3832c...8b3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Må man ha studiekompetanse ? Anonymous poster hash: 31aec...c4e Selvfølgelig må du det. Anonymous poster hash: 305f3...d47
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. januar 2017 #5 Skrevet 20. januar 2017 Det er veldig høyt snitt for å komme inn på dyrepleier. Ei venninne hadde 6 i snittkarakter og kom akkurat inn i sin tid etter hva hun fortalte. En bekjent som er sykepleier jobbet på dyreklinikk, så selv om det heller ikke er barnemat er det en mulig enklere inngangsport.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Jeg hadde en venninne som ikke kom inn her pga høyt snitt og som reiste til Danmark og tok dyrepleier der. Men det er noen år siden nå Anonymous poster hash: af1ff...64b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #7 Skrevet 20. januar 2017 Og det er veldig dårlig betalt. Anonymous poster hash: 3832c...8b3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #8 Skrevet 20. januar 2017 Og det er veldig dårlig betalt. Anonymous poster hash: 3832c...8b3 Hvor dårlig betalt da? Anonymous poster hash: af1ff...64b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #9 Skrevet 20. januar 2017 Dessverre er det veldig dårlig betalt , og vanskelig å komme inn. Kjenner mange som tok det i Danmark. Tre av de gikk videre for å bli veterinær. Anonymous poster hash: 7cb60...ebb
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #10 Skrevet 20. januar 2017 Hvor dårlig betalt da? Anonymous poster hash: af1ff...64b Begynnerlønn 294000 ca. Anonymous poster hash: 3832c...8b3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #11 Skrevet 20. januar 2017 Jeg søkte dyrepleier i min tid da jeg skulle studere, glad jeg kom inn på andrevalget da jeg tjener over tre ganger så mye som dyrepleiere idag. Må si de er kraftig underbetalte! 😳 Anonymous poster hash: 212b3...f4b
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #12 Skrevet 20. januar 2017 Hvor dårlig betalt da? Anonymous poster hash: af1ff...64b Tariffen har en begynnerlønn på 294 000, på topp er det 336 000 med full ansiennitet (8år). Anonymous poster hash: b264b...2da
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #13 Skrevet 20. januar 2017 Tariffen har en begynnerlønn på 294 000, på topp er det 336 000 med full ansiennitet (8år). Anonymous poster hash: b264b...2da Det var dårlig det Hvor lang utdannelse er det? Anonymous poster hash: af1ff...64b
mamma_til_verdens_beste Skrevet 20. januar 2017 #14 Skrevet 20. januar 2017 3 års utdannelse. Veldig få plasser, og svært vanskelig å få plass.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Det var dårlig det Hvor lang utdannelse er det? Anonymous poster hash: af1ff...64b Tre år, det er en bachelor. Helt sykt hvor dårlig lønna er når man sammenligner det med lengde på utdannelse. Anonymous poster hash: b264b...2da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå