Gå til innhold

Hvordan bli dyrepleier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man ha studiekompetanse ?

 

Anonymous poster hash: 31aec...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror dyrepleier er en bachelorgrad.

 

Anonymous poster hash: c54c3...b99

Skrevet

Må ihvertfall haveldig gode karakterer.

 

Anonymous poster hash: 3832c...8b3

Skrevet

Må man ha studiekompetanse ?

 

Anonymous poster hash: 31aec...c4e

Selvfølgelig må du det.

 

Anonymous poster hash: 305f3...d47

Skrevet

Det er veldig høyt snitt for å komme inn på dyrepleier. Ei venninne hadde 6 i snittkarakter og kom akkurat inn i sin tid etter hva hun fortalte.

En bekjent som er sykepleier jobbet på dyreklinikk, så selv om det heller ikke er barnemat er det en mulig enklere inngangsport.

Skrevet

Jeg hadde en venninne som ikke kom inn her pga høyt snitt og som reiste til Danmark og tok dyrepleier der. Men det er noen år siden nå



Anonymous poster hash: af1ff...64b
Skrevet

Og det er veldig dårlig betalt.

 

Anonymous poster hash: 3832c...8b3

Skrevet

Og det er veldig dårlig betalt.

 

Anonymous poster hash: 3832c...8b3

Hvor dårlig betalt da?

 

Anonymous poster hash: af1ff...64b

Skrevet

Dessverre er det veldig dårlig betalt , og vanskelig å komme inn. Kjenner mange som tok det i Danmark. Tre av de gikk videre for å bli veterinær.

 

Anonymous poster hash: 7cb60...ebb

Skrevet

 

Hvor dårlig betalt da?

 

Anonymous poster hash: af1ff...64b

Begynnerlønn 294000 ca.

 

Anonymous poster hash: 3832c...8b3

Skrevet

Jeg søkte dyrepleier i min tid da jeg skulle studere, glad jeg kom inn på andrevalget da jeg tjener over tre ganger så mye som dyrepleiere idag. Må si de er kraftig underbetalte! 😳

 

Anonymous poster hash: 212b3...f4b

Skrevet

 

Hvor dårlig betalt da?

 

Anonymous poster hash: af1ff...64b

Tariffen har en begynnerlønn på 294 000, på topp er det 336 000 med full ansiennitet (8år).

 

Anonymous poster hash: b264b...2da

Skrevet

Tariffen har en begynnerlønn på 294 000, på topp er det 336 000 med full ansiennitet (8år).

 

Anonymous poster hash: b264b...2da

Det var dårlig det :sjokkert: Hvor lang utdannelse er det?

 

Anonymous poster hash: af1ff...64b

Skrevet

3 års utdannelse. Veldig få plasser, og svært vanskelig å få plass.

Skrevet

 

Det var dårlig det :sjokkert: Hvor lang utdannelse er det?

 

Anonymous poster hash: af1ff...64b

Tre år, det er en bachelor. Helt sykt hvor dårlig lønna er når man sammenligner det med lengde på utdannelse.

 

Anonymous poster hash: b264b...2da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...