Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Altså hele serien på netflix? Eller blir det for kjedelig og ensformig? Anonymous poster hash: 16eeb...a40
Von Hertelhofen Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Det er kjekt med 4 - 5 episoder, men ja, det blir ensformig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Ja det er det som er faren med slike serier. Og 12 sesonger er jo mye. Anonymous poster hash: 16eeb...a40
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Jeg ser alt mulig av serier, og har sett endel forskjellige. Men har bare sett litt av Bones, synes rett og slett det er litt kjedelig Anonymous poster hash: 69c69...97c
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Jeg likte de første sesongene best, med en episode i uka. Å se en hel sesong på en gang er alt for mye. Det liker jeg ikke med noen serier. De siste sesongene synes jeg har blitt tammere, men det er fortsatt noe jeg og mannen liker å se sammen. Anonymous poster hash: b6337...90f
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Ja. Anonymous poster hash: 4555b...e9f
Kjerringa med agurken Skrevet 19. januar 2017 #8 Skrevet 19. januar 2017 Bones er verdt tiden synes jeg er på siste sesongen nå (begynt på TV3). Fulgt med på denne serien i flere år, og har nå brukt Netflix til å fylle inn de få episodene jeg manglet.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #9 Skrevet 20. januar 2017 Jeg syns den absolutt er verdt å se! Jeg har faktisk lært en del av den også, så om jeg kommer over et skjelett i skogen kan jeg nå se om det er mann eller kvinne kun med bakgrunn i bekkenet 😂 Jeg så alle sesongene på rad, ble helt hekta! Anonymous poster hash: be133...5da
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #10 Skrevet 20. januar 2017 Jeg syns det er verdt å se. Har sett ferdig 10 sesonger på et par måneder nå, litt hekta. (100% sykemeldt i svangerskap med bekkenløsning). Anonymous poster hash: 7a3cd...91f
skjotta Skrevet 20. januar 2017 #12 Skrevet 20. januar 2017 Den siste sesongens første episode gjorde meg lykkelig 😍😍😍 endelig verdt å se på igjen 😉
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #13 Skrevet 20. januar 2017 Vi syns dn er veldig ok. Jeg liker serier det det ikke er noe krise om jeg har hoppet over en episode eleler to. Den er ikke for voldsom og ikke for kjedelig heller. Anonymous poster hash: a5c0c...181
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Bones er en drittserie. Anonymous poster hash: c10e6...444
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #16 Skrevet 20. januar 2017 Helt topp med en episode her og derr, men blir veldig mye likt i lengden. Har sett en 5-6 sesonger, men etter det var det absolutt nok Anonymous poster hash: f7182...cd5
Appelsinpiken Skrevet 20. januar 2017 #17 Skrevet 20. januar 2017 Jeg liker den, og syns den er verdt å brus tiden på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå