Gå til innhold

Er Bones verdt å se?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså hele serien på netflix? Eller blir det for kjedelig og ensformig?



Anonymous poster hash: 16eeb...a40
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kjekt med 4 - 5 episoder, men ja, det blir ensformig.

Skrevet

Ja det er det som er faren med slike serier. Og 12 sesonger er jo mye.



Anonymous poster hash: 16eeb...a40
Skrevet

Jeg ser alt mulig av serier, og har sett endel forskjellige. Men har bare sett litt av Bones, synes rett og slett det er litt kjedelig



Anonymous poster hash: 69c69...97c
Skrevet

Jeg likte de første sesongene best, med en episode i uka. Å se en hel sesong på en gang er alt for mye. Det liker jeg ikke med noen serier.

De siste sesongene synes jeg har blitt tammere, men det er fortsatt noe jeg og mannen liker å se sammen.

 

Anonymous poster hash: b6337...90f

Skrevet

Ja.

 

Anonymous poster hash: 4555b...e9f

Skrevet

Bones er verdt tiden synes jeg :) er på siste sesongen nå (begynt på TV3).

Fulgt med på denne serien i flere år, og har nå brukt Netflix til å fylle inn de få episodene jeg manglet.

Skrevet

Jeg syns den absolutt er verdt å se! Jeg har faktisk lært en del av den også, så om jeg kommer over et skjelett i skogen kan jeg nå se om det er mann eller kvinne kun med bakgrunn i bekkenet 😂

 

Jeg så alle sesongene på rad, ble helt hekta!

 

Anonymous poster hash: be133...5da

Skrevet

Jeg syns det er verdt å se. Har sett ferdig 10 sesonger på et par måneder nå, litt hekta. (100% sykemeldt i svangerskap med bekkenløsning).

 

Anonymous poster hash: 7a3cd...91f

Skrevet

Ja absolutt 😊😊

Skrevet

Den siste sesongens første episode gjorde meg lykkelig 😍😍😍 endelig verdt å se på igjen 😉

Skrevet

Vi syns dn er veldig ok. Jeg liker serier det det ikke er noe krise om jeg har hoppet over en episode eleler to. Den er ikke for voldsom og ikke for kjedelig heller.

 

 

Anonymous poster hash: a5c0c...181

Skrevet

Nei..

Skrevet

Bones er en drittserie.



Anonymous poster hash: c10e6...444
Skrevet

Helt topp med en episode her og derr, men blir veldig mye likt i lengden.

Har sett en 5-6 sesonger, men etter det var det absolutt nok



Anonymous poster hash: f7182...cd5
Skrevet

Jeg liker den, og syns den er verdt å brus tiden på :)

Skrevet

jeg synes den er veldig fin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...