Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Her må 6 åringen rydde,støvsuge og vaske rommet sitt hver 14 dag.Hvor ofte gjør deres barn det? Anonymous poster hash: fdd56...e0d
Von Hertelhofen Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Aldri. Men de må rydde og re opp sengen.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Aldri. Men han må rydde lekene på gulvet og legge dem i kassene.Støvsuging og vask ordner jeg. Anonymous poster hash: be7e1...862
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Aldri?okei....kanskje jeg er heldig som har et barn som liker denne oppgaven🙈 Anonymous poster hash: fdd56...e0d
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Som regel holder det med støvsuging. Tror ikke de vasker mer enn 4-6 ganger i året. Anonymous poster hash: 09056...198
Gemini77 Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 Aldri. De må holde rommene sine ryddig. Vi har vaskehjelp som vasker huset, inkludert barnerommene. De er 8 og 10 år.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #9 Skrevet 19. januar 2017 Som regel holder det med støvsuging. Tror ikke de vasker mer enn 4-6 ganger i året. Anonymous poster hash: 09056...198 Barnerommet bli bare vasket 4-6 ganger i året?? Ikke rart om barnet blir syk av å sove der da! Anonymous poster hash: 85449...d17
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #10 Skrevet 19. januar 2017 Rask rydderunde hver dag. (5 min) Skifte på senga, tørke støv og støvsuge hver fredag. Barna er 5, 7 og 10. De får hjelp av oss voksne til å komme i mål. Vi rydder og vasker sammen, med musikk, gjerne en liten "ryddekonkurranse", og masse ros. Målet er ikke at barna skal gjøre alt selv, men at de skal innarbeide gode rutiner. Det blir ikke like rent som om en voksen hadde gjort jobben heller, men det er ikke så nøye. Tiåringen har gjort dette lenge og ordner det meste selv. De andre trenger litt mer hjelp, men klarer mye selv de også. Vi avslutter ryddingen med taco, film og popcorn😊 Anonymous poster hash: fddaf...bae
Twintipp og himmelblå Skrevet 20. januar 2017 #11 Skrevet 20. januar 2017 Re opp senga hver dag og vaske rommet 1 gang i uken. Lage middag også 1 gng pr uke. I dag lagde 10 åringen tacokylling i pitabrød med oppskjært salat, dekket bord og tente lys, helt på egenhånd.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #12 Skrevet 20. januar 2017 1 gang uka må de vaske og rydde dersom de ikke har ordn på rommet rommet er helt klart ungene sitt ansvar, de skal bli voksen en dag! Anonymous poster hash: f48f8...aca
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #13 Skrevet 20. januar 2017 Barnerommet bli bare vasket 4-6 ganger i året?? Ikke rart om barnet blir syk av å sove der da! Anonymous poster hash: 85449...d17 Hvor ofte tror du de som har tepper ulv vasker? Ungene har til sammen 2 dagers sykefravær på 10 skoleår. Anonymous poster hash: 09056...198
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. januar 2017 #14 Skrevet 20. januar 2017 Rommene blir støvsugt vanligvis 1 gang i uka. Det gjør eldste eller iRoboten 😄 De blir ikke vasket så ofte her heller.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Aldri. De må holde rommene sine ryddig. Vi har vaskehjelp som vasker huset, inkludert barnerommene. De er 8 og 10 år. Minner meg om vennene til barnet mitt når de var på besøk. "Hvorfor vasker mammaen din gulvene, er det ikke det vaskedama sin jobb". Unger som tydeligvis aldri hadde sett sine foreldre vaske 😄😄 Min 11 åring rydder rommet hver torsdag. Noen ganger støvsuger hun selv og noen ganger gjør jeg det. Nå er jeg høygravid så nå gjør hun det. Vaske gulvene gjør vi voksne som regel. På barnerommet blir det gjort kanskje en gang i mnd, er ikke så ofte det gulvet er skittent. Anonymous poster hash: d1adc...872
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #16 Skrevet 20. januar 2017 Vegg til vegg tepper. De rydder , jeg støvsuger annen hver uke. Anonymous poster hash: 558bf...497
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #17 Skrevet 20. januar 2017 Rommene blir støvsugd minst en gang i uka, vaska er veldig varirende. Hun ene har kanin som går løst på rommet, så der vaskes gulv annen er uke ca og støvsugeren er i bruk nesten hver dag siden det alltid kommer litt sagmugg etter kaninen har gått inn og ut av døen. Hvor ofte hun vasker rommet aner jeg ikke, for det er eneste unge som gjør slikt uten at jeg må siifra. Hun kan finne på å vaske huset om hun er hjemme alene, uten at vi har bedt henne om det. Det er vist så gøy når hun er alene, høy musikk og kan danse rundt mens hun vasker. De andre ungene er det ett prosjekt p få i sving. Anonymous poster hash: ce3f0...b3b
Løvetanner Skrevet 20. januar 2017 #18 Skrevet 20. januar 2017 Rask rydderunde hver dag. (5 min) Skifte på senga, tørke støv og støvsuge hver fredag. Barna er 5, 7 og 10. De får hjelp av oss voksne til å komme i mål. Vi rydder og vasker sammen, med musikk, gjerne en liten "ryddekonkurranse", og masse ros. Målet er ikke at barna skal gjøre alt selv, men at de skal innarbeide gode rutiner. Det blir ikke like rent som om en voksen hadde gjort jobben heller, men det er ikke så nøye. Tiåringen har gjort dette lenge og ordner det meste selv. De andre trenger litt mer hjelp, men klarer mye selv de også. Vi avslutter ryddingen med taco, film og popcorn Anonymous poster hash: fddaf...bae Mine er 6 og 10, og vi begynte med samme prosjekt som deg i høst en gang, men middels suksess... Men jeg gir ikke opp! Det er viktig å lære dem at de også er viktige i AS Familien:)
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #19 Skrevet 20. januar 2017 Aldri, det gjør vaskedama. Han rydder under " tvang" et par dager i uka og støvsuger ved behov. Anonymous poster hash: e3ead...82f
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #20 Skrevet 20. januar 2017 Søndag er vaskedag hos oss,og da må barna rydde,støvtørke,støvsuge og vaske gulvet på rommene sine. De må også skifte på sengen sin. Anonymous poster hash: ed244...015
Ophiophagus Hannah Skrevet 20. januar 2017 #21 Skrevet 20. januar 2017 Her gjør jeg alt. Blir stressa hvis barna skal vaske, og føler ikke at det er "bra nok". Teit, jeg vet det. De har andre plikter, som å gå tur med hunden, og handle.
Gemini77 Skrevet 20. januar 2017 #22 Skrevet 20. januar 2017 Minner meg om vennene til barnet mitt når de var på besøk. "Hvorfor vasker mammaen din gulvene, er det ikke det vaskedama sin jobb". Unger som tydeligvis aldri hadde sett sine foreldre vaske 😄😄 Min 11 åring rydder rommet hver torsdag. Noen ganger støvsuger hun selv og noen ganger gjør jeg det. Nå er jeg høygravid så nå gjør hun det. Vaske gulvene gjør vi voksne som regel. På barnerommet blir det gjort kanskje en gang i mnd, er ikke så ofte det gulvet er skittent. Anonymous poster hash: d1adc...872 😂 ser den, men jeg kan love deg at barna mine har sett meg vaske. Er nazi på å ha rent og ryddig rundt meg. Men for meg er det ikke viktigst at barna ser meg vaske men at de ser meg i jobb. Med Både crohns, bechterew og full jobb så delegerer man det som trengs.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 20. januar 2017 #23 Skrevet 20. januar 2017 (endret) Jeg opplever noe avvik mellom det som jeg har instruert og avtalt som er en gang i uka og det som faktisk blir gjennomført som er ca hvert skuddår. Endret 20. januar 2017 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #24 Skrevet 20. januar 2017 6-åringen vasker ikke rommet selv, men han og jeg vasker rommet hver søndag. Støvsuger, skifter sengetøy, rydder leker osv. Anonymous poster hash: 87f0e...5f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå