Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Min mann sliter med prestasjonsangst. Ikke bare i sex situasjoner men i jobb og alt. Det var ingen problem foer han 'aa faa loesning' foer, men etter vi planlagt aa faa barn saa ble det saa aa si umulig. Saa da tenkte vi hvorfor ikke ta sex livet tilbake... vi koste oss og han gjorde det i en kopp, saa brukte jeg en sproeyte for aa sette det inn. Vi var usikker om dette kommet til aa virke... men... idag ble testen positiv. Og etter testen klarte han aa fullfoere akten som vanlig!!! Litt rart.... men jippi... vi faar oss en baby! Anonymous poster hash: 718b4...bd3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 718b4...bd3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Hehe, mannen min har på våre 19 år sammen hatt prestasjonsangst i senga en eneste gang, det var den gangen jeg fortalte at jeg hadde eggløsning den dagen Har aldri noen gang igjen fortalt han når jeg har eggløsning, bare forført han når jeg visste jeg hadde det. Anonymous poster hash: b2621...468
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Hehe, mannen min har på våre 19 år sammen hatt prestasjonsangst i senga en eneste gang, det var den gangen jeg fortalte at jeg hadde eggløsning den dagen Har aldri noen gang igjen fortalt han når jeg har eggløsning, bare forført han når jeg visste jeg hadde det. Anonymous poster hash: b2621...468 heldig at det var bare en gang. For han var det uansett om jeg hadde eggloesning eller ei. Vi skulle proeve paa baby... og da laaste det seg. Vi har proved I 6 maaneder foer han var villig til aa gjoere det I en kopp... manlig stolthet. Men naa... blir det baby!!! Anonymous poster hash: 718b4...bd3
Elisun Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Tror det er normalt. Husker under prøving på barn nr to hadde mannen problemer med utløsning. Det ble for alt oppslukende for han når han følte vi kunne hadde sex for å lage et barn. Ble litt feil fokus
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Tror det er normalt. Husker under prøving på barn nr to hadde mannen problemer med utløsning. Det ble for alt oppslukende for han når han følte vi kunne hadde sex for å lage et barn. Ble litt feil fokus men du fikk til barn nr 2? Anonymous poster hash: 718b4...bd3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 Herregud, skriv som folk! Hvis du ikke har æ, ø og å på tastaturet, så velg i alle fall mest leservennlige måte. Oe for ø? Hvorfor? Bruk o, da vel. Ø er jo ikke en mellomting mellom o og e. Anonymous poster hash: b12b7...12c
Anyne Skrevet 19. januar 2017 #8 Skrevet 19. januar 2017 Ja her fikk også mannen prestasjonsangst. Men vi brukte tiden det tok. Tenkte på kopp og sprøyte noen ganger for å si det sånn!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #9 Skrevet 19. januar 2017 Herregud, skriv som folk! Hvis du ikke har æ, ø og å på tastaturet, så velg i alle fall mest leservennlige måte. Oe for ø? Hvorfor? Bruk o, da vel. Ø er jo ikke en mellomting mellom o og e. Anonymous poster hash: b12b7...12c Aa= å Oe= ø Ae=æ Bare hyggelig! Anonymous poster hash: 6a7a7...827
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #10 Skrevet 19. januar 2017 Min mann sliter med prestasjonsangst. Ikke bare i sex situasjoner men i jobb og alt. Det var ingen problem foer han 'aa faa loesning' foer, men etter vi planlagt aa faa barn saa ble det saa aa si umulig. Saa da tenkte vi hvorfor ikke ta sex livet tilbake... vi koste oss og han gjorde det i en kopp, saa brukte jeg en sproeyte for aa sette det inn. Vi var usikker om dette kommet til aa virke... men... idag ble testen positiv. Og etter testen klarte han aa fullfoere akten som vanlig!!! Litt rart.... men jippi... vi faar oss en baby! Anonymous poster hash: 718b4...bd3 Hva tror du de gjør ved inseminasjon? Selvfølgelig funker det Anonymous poster hash: 2661c...352
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #11 Skrevet 19. januar 2017 Herregud, skriv som folk! Hvis du ikke har æ, ø og å på tastaturet, så velg i alle fall mest leservennlige måte. Oe for ø? Hvorfor? Bruk o, da vel. Ø er jo ikke en mellomting mellom o og e. Anonymous poster hash: b12b7...12c HI skriver faktisk helt korrekt!! Det er sånn det skal skrives! Anonymous poster hash: e1f33...780
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #12 Skrevet 19. januar 2017 HI skriver faktisk helt korrekt!! Det er sånn det skal skrives! Anonymous poster hash: e1f33...780 [/acr Herregud, skriv som folk! Hvis du ikke har æ, ø og å på tastaturet, så velg i alle fall mest leservennlige måte. Oe for ø? Hvorfor? Bruk o, da vel. Ø er jo ikke en mellomting mellom o og e. Anonymous poster hash: b12b7...12c Det er faktisk riktig maate aa skrive paa naar man ikke har en norsk tastatur. Det er nok du som tar feil. -HI Anonymous poster hash: 718b4...bd3
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #13 Skrevet 19. januar 2017 Det er ikke hva som er riktig men hvor irriterende det å lese det på den måten. Bare skriv med enkelt bokstaver 😂 Anonymous poster hash: 83353...bf1
sug lut Skrevet 19. januar 2017 #14 Skrevet 19. januar 2017 Herregud, skriv som folk! Hvis du ikke har æ, ø og å på tastaturet, så velg i alle fall mest leservennlige måte. Oe for ø? Hvorfor? Bruk o, da vel. Ø er jo ikke en mellomting mellom o og e. Anonymous poster hash: b12b7...12c Jøss. Hvilken stein bor du under?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #15 Skrevet 20. januar 2017 Det er ikke hva som er riktig men hvor irriterende det å lese det på den måten. Bare skriv med enkelt bokstaver Anonymous poster hash: 83353...bf1 du kan la vaere aa lese da... Anonymous poster hash: 718b4...bd3
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #16 Skrevet 20. januar 2017 Hehe. Er som å lese om oss😉 mannen min fikk også veldig prestasjonsangst når vi skulle prøve på nr to. Vi har slitt med å få barn og presset ble litt for stort de få gangene jeg fikk positiv eggløsningstest. Så litt på tull brukte vi sprøyte- og jammen ble jeg gravid 😄😄😄 lillesøster er nå 1 år og jeg begynner så smått å drømme om nr tre 😉😄😊 Gratulerer med baby i magen 💗 Anonymous poster hash: 8a936...fc4
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #17 Skrevet 20. januar 2017 Gratulerer med positiv test! Inseminasjon er jo ikke en helt uvanlig metode, men topp at det gikk så fort Anonymous poster hash: fc2cf...b48
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2017 #18 Skrevet 20. januar 2017 Aa= å Oe= ø Ae=æ Bare hyggelig! Anonymous poster hash: 6a7a7...827 Ae doer paa mae😆 Anonymous poster hash: 155d4...ce1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå