Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg har noen spørsmål som ikke Google kunne hjelpe med -Hvor langt har bilen gått når man må begynne å skifte deler? Tenker på bremsedeler, registerreim, slike ting. -Hva koster vanligvis service? -Er det mye feil på bilene? -Er/var du fornøyd? Jeg blir glad for svar uansett hvor mye eller lite du kan svare på Anonymous poster hash: 77630...0cb
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Vi hadde en Polo for noen år siden, og var kjempefornøyde! Aldri noe spesielt tull med den bilen. Kan ikke svare på de to første. Vi er sånn at vi har bilen jevnlig på verksted og får byttet og oppdatert når det trengs. Service på bil er jo ofte litt dyrt, det blir noen tusen, men det er vel det man må regne med når man har bil. Selve kostnaden for kjøp av bilen er bare starten liksom... Men Polo-en er det lite feil med altså. Som sagt, vi var veldig fornøyde med den bilen, til den grad at jeg kan si vi var kjempeglad i den, men byttet den til slutt ut da den ble for liten for oss og vår voksende familie :-) Anonymous poster hash: ecdf7...2f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå