Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg får sopp bare jeg tenker på bind så det er uaktuelt. Må derfor bruke tampong men sliter med at blodet renner forbi tampongen uansett hvilken størrelse jeg bruker. Selv om tampongen nylig er satt inn og er langt fra full får jeg masse blod på trusa. Har prøvd menskopp for noen år siden og hadde samme problem der. Hva gjøre? Er jeg redd og slett for vid og ødelagt der nede etter tre fødsler? Anonymous poster hash: da93a...584
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 bruk 2-3 tamponger da. selv bruker jeg de gule tampongene. har også født 3 barn. men jeg blør lite. kansje du kan ha ett truseinnlegg? Anonymous poster hash: 21ef5...5bb
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Har du prøvd den største menskoppen? Det tok noen runder før jeg fikk teknikken helt inn. Nå går jeg aldri tilbake. Hvordan funket tampong før fødslene? Anonymous poster hash: 2e179...93b
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Har du prøvd den største menskoppen? Det tok noen runder før jeg fikk teknikken helt inn. Nå går jeg aldri tilbake. Hvordan funket tampong før fødslene? Anonymous poster hash: 2e179...93b Hvilken er størst? Hvor kjøpte du den? Anonymous poster hash: ca685...97a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Hvilken er størst? Hvor kjøpte du den? Anonymous poster hash: ca685...97a Den jeg har kommer i to str. Kjøpte den største (på apoteket). Kanskje noen her dom vet om en stor og bra modell? Anonymous poster hash: 2e179...93b
Errika__ Skrevet 20. januar 2017 #6 Skrevet 20. januar 2017 Jag hade lite problem innan jag fick till det med min menskopp. Det tog några mensperioder innan jag fick det att fungera, och periodvis var det krångligt. Men nu när jag har fått det att fungera så kan jag lova att jag ALDRIG mer kommer att använda bindor eller tamponger!! Det har blivit så enkelt att ha mens, jag har inte fått en enda svampinfektion och det läcker inte alls nu när jag har förstått hur jag ska göra för att sätta in och ta ut den. Jag köpte min från https://www.menskopp.no - de har storleksgaranti också. Jättebra om du inte riktigt vet vilken storlek du ska ha (man får prova koppen och passar den inte så får man byta kostnadsfritt till den andra storleken). Jag är jättenöjd och hoppas verkligen att ni får det att fungera!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå