Gå til innhold

Nekter å ta vekk bilde på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

En venn legger alltid ut bilder når vi har vært sammen. Det uten å spørre. Jeg ser fryktelig ut på samtlige bilder. Valker gjennom genser, dobbelthake, ikke klar over jeg blir tatt bilde av. Jeg spurte henne om hun kunne ta det vekk. Fikk bare til svar: nei slutt å tull?!! Det ligger enda på Fb... ☹️ Vet ikke hva jeg skal gjøre... orker ikke være med henne mer. Det er så dumt, for liker henne godt...

Anonymous poster hash: 334a6...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rapporter bilde.

Anonymous poster hash: c9a96...ad1

Skrevet

Når hun sier slutt å tull sier du at du mener det og at det ikke ker lov til å legge ut bilder av andre uten tilatelse. Noe du ikke har gitt.

Siden du ikke har gjrt dette får du si at du vil ha bildene fjernet ellers må du raportere det.

Anonymous poster hash: 6c8e0...585
Skrevet

Rapporter henne.

Hater sånne folk.

Anonymous poster hash: df3d3...1a0

Skrevet

Rapporterer jeg er vi Vertfall ikke venner lengre. Det blir kanskje litt drama? Får hun beskjed om at jeg har rapportert? Jeg sa jeg synes jeg så grusom ut... da hadde jeg tatt det vekk med en gang, hadde en venninne sagt det ☹️

Skrevet

Rapporter henne.

Hater sånne folk.

Anonymous poster hash: df3d3...1a0

Jeg og

Anonymous poster hash: d1edc...46d

Skrevet

Det er ikke lov å legge ut uten din tilatelse. Hvis hun ikke gidder å høre på deg så får du rapportere, blir hun furt så får du bare foklare hvorfor.

Skrevet

Rapporterer jeg er vi Vertfall ikke venner lengre. Det blir kanskje litt drama? Får hun beskjed om at jeg har rapportert? Jeg sa jeg synes jeg så grusom ut... da hadde jeg tatt det vekk med en gang, hadde en venninne sagt det ☹️

Ja hun får beskjed , jeg ble rapportert en gang. Var ett bilde av fire venner , så fremfor si det tii meg rapportere hun, jeg bare sletta bilde og null mer drama

Anonymous poster hash: bcf36...3da

Skrevet

Ja hun får beskjed , jeg ble rapportert en gang. Var ett bilde av fire venner , så fremfor si det tii meg rapportere hun, jeg bare sletta bilde og null mer drama

Anonymous poster hash: bcf36...3da

Hvorfor la du ut bilde uten å spørre om lov?

Anonymous poster hash: 6c8e0...585

Skrevet

Rapporter selv om hun blir sur. Er det mer okay at du selv går rundt og er sur...?

Anonymous poster hash: cca4b...5ee

Skrevet

Så utrolig dårlig gjort!!! Jeg hadde blitt rasende!

Anonymous poster hash: 74392...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...