Gå til innhold

Eirik Jensen rettsaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn helt ærlig, tror du han er uskyldig eller ikke?

Anonymous poster hash: aa891...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt ærlig, jeg er usikker... Men jeg håper virkelig ikke han er det. Ikke spør meg hvorfor.

Skrevet

Uskyldig

Anonymous poster hash: 8e261...0fb

Skrevet

Blinker skyldig i neon midt i panna på den karen!

Anonymous poster hash: 30f73...549

Skrevet

Jeg er helt sikker på at han er uskyldig.

Anonymous poster hash: 288d7...d4b

Skrevet

Jeg tror nok at han er uskyldig, men at han har operert i en farlig gråsone.

Skrevet

Jeg håper han er uskyldig, men ser jo ut som han har operert i en farlig gråsone. Virker veldig merkelig det som skjedde da Cappelen ble pågrepet, altså kontakten de to imellom for å finne tilbake til den stjålne hasjen og overlevering av "lånte" penger på akkurat det tidspunktet.

Anonymous poster hash: 1f6fb...a2d
Skrevet

Skyldig. Merkelig at han ikke kan svare for store deler av kontantbeløp osv.

Anonymous poster hash: 90039...f7b

Skrevet

Uskyldig!

Anonymous poster hash: 5d708...b14

Skrevet

Jeg er helt sikker på at han er uskyldig.

Oj! Hvis du sitter på informasjon som garanterer hans uskyld så må du ringe advokaten hans I DAG!!!

Anonymous poster hash: 31ab7...fd5

Skrevet

Skyldig! Kan ikke fatte at noen mener uskyldig med alle de kontantene og innskuddene han ikke kan gjøre rede for. Hvor har han fått alle disse kontantene?

Anonymous poster hash: a2291...4e5

Skrevet

Oj! Hvis du sitter på informasjon som garanterer hans uskyld så må du ringe advokaten hans I DAG!!!

Jeg har god grunn til å tro han er uskyldig. Kan ikke utbrodere det her.

Hvorfor så frekk tone? Fordi jeg ikke deler samme syn som deg? Du får ringe statsadvokaten du da. Er det mulig?? 😡

Skrevet

Hvorfor så frekk tone? Fordi jeg ikke deler samme syn som deg? Du får ringe statsadvokaten du da. Er det mulig?? 😡

Du skriver at du er "helt sikker" på at han er uskyldig. For å være så sikker må du jo vite noe andre ikke vet. Og vet du noe som andre ikke vet som tilsier at Jensen er uskyldig, så må du jo si ifra!

Jeg trenger ikke ringe noen statsadvokat, for jeg vet ingenting de ikke vet. Ergo kan jeg ikke være "helt sikker" på at han er uskyldig.

Skrevet

Du skriver at du er "helt sikker" på at han er uskyldig. For å være så sikker må du jo vite noe andre ikke vet. Og vet du noe som andre ikke vet som tilsier at Jensen er uskyldig, så må du jo si ifra!

Jeg trenger ikke ringe noen statsadvokat, for jeg vet ingenting de ikke vet. Ergo kan jeg ikke være "helt sikker" på at han er uskyldig.

Skrevet

Nettopp. Kanskje det er nettopp det jeg vet.

Er så lei av at man ikke kan komme med en enkel kommentar her inne uten at det skal komme sure oppstøt.

Skrevet

Å herregud du må være slitsom å ha rundt seg.

Det er en måte å uttrykke seg på. Vi sier mange ting i dagligtale som vi ikke kan/bør tolke bokstavelig til enhver tid. Dette var en av de. Hun sier hun er helt sikker. Selvsagt kan hun ikke være helt sikker. Kun en som vet sannheten og det er Jensen sjøl. Så i stedet for å kverulere og gjøre deg vrien og vanskelig bør du gå å lage middag eller noe. Eventuelt lese en bok om retorikk.

Anonymous poster hash: a83d5...1fb

Skrevet

Å herregud du må være slitsom å ha rundt seg.

Det er en måte å uttrykke seg på. Vi sier mange ting i dagligtale som vi ikke kan/bør tolke bokstavelig til enhver tid. Dette var en av de. Hun sier hun er helt sikker. Selvsagt kan hun ikke være helt sikker. Kun en som vet sannheten og det er Jensen sjøl. Så i stedet for å kverulere og gjøre deg vrien og vanskelig bør du gå å lage middag eller noe. Eventuelt lese en bok om retorikk.

Anonymous poster hash: a83d5...1fb

Dette 👏🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...