Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #1 Skrevet 19. januar 2017 Jeg er liksom voksen.. Men jeg ble totalt forelsket i SKAM sesong 3. Nå er jeg over det verste, men minner om Isak og Even er hele tiden med meg i bakhodet. Tanken på et klipp jeg så, eller bare den følelsen av kjemien mellom dem kan få meg til å plutselig smile. Lurer liksom på hvordan de har det nå.. selv om jeg er fullt klar over at de ikke finnes Det føles litt psykotisk, og jeg lurer på om vi er flere #cringe Anonymous poster hash: 97328...1fa
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #2 Skrevet 19. januar 2017 Overhodet ikke, husker ingen scener fra den sesongen da den var dønn kjedelig! Seosng 2 var veldig god, og sesong 3 var helt bånn i bøtta og generelt en stor nedtur. Satser på at sesong 4 blir mer lik sesong 2, hvis så ikke skjer er jeg ferdig med å se på Skam. Anonymous poster hash: 417a9...d14
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #3 Skrevet 19. januar 2017 Absolutt! Jeg klikka meg inn på skam-sida på nett hver dag gjennom sesong 3. Jeg synes sesong 1 var ok, sesong 2 var bra, og sesong 3 var helt fantastisk <3 Evak <3 Anonymous poster hash: 68fa7...1aa
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #4 Skrevet 19. januar 2017 Jeg har kun sett sesong 3 og var helt hekta, likte den enormt godt,. Men når den var ferdig, så var den ferdig og tenker ikke noe mer på det Anonymous poster hash: 926c9...7da
Gjest Skrevet 19. januar 2017 #5 Skrevet 19. januar 2017 Både ja og nei. Var (og er) hekta, men ser et klipp nå og da (har jo mine favoritter). Eller så slår jeg like så godt til med hele sesong 3 enda en gang. Prøver nå å utligne litt, så idag har jeg faktisk sett hele sesong 1 (er på julegrantenning nå as we speak). Og gurimalla så liten, uskyldig og søt Isak er i den sesongen Men gleder meg vilt til sesong 4 og forhåpentligvis masse mer EVAK.
Lady lovely locks Skrevet 19. januar 2017 #6 Skrevet 19. januar 2017 Jeg likte s 1 likte s 2 bedre og s 3 hittil best. Så jeg har store forhåpninger til sesong 4 og kommer garantert til å se den. Men savner ikke serien nå.
EI16 Skrevet 19. januar 2017 #7 Skrevet 19. januar 2017 Jeg forstår deg godt! Ble også helt forelsket i sesong 3 og ser de samme scenene igjen og igjen. Ble like forelsket i Even som Isak ble - han er så peeeen. Men sier ikke noe om det til noen, det er tross alt FOR pinlig.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #8 Skrevet 19. januar 2017 Både ja og nei. Var (og er) hekta, men ser et klipp nå og da (har jo mine favoritter). Eller så slår jeg like så godt til med hele sesong 3 enda en gang. Prøver nå å utligne litt, så idag har jeg faktisk sett hele sesong 1 (er på julegrantenning nå as we speak). Og gurimalla så liten, uskyldig og søt Isak er i den sesongen Men gleder meg vilt til sesong 4 og forhåpentligvis masse mer EVAK. Julegrantenning nå? Den 19. januar? Anonymous poster hash: 1994a...b4a
EI16 Skrevet 19. januar 2017 #9 Skrevet 19. januar 2017 Hun mente nok at hun så på episoden med julegrantenning, den siste i sesong 1
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #10 Skrevet 19. januar 2017 Hun mente nok at hun så på episoden med julegrantenning, den siste i sesong 1 Ah! Haha, da skjønner jeg. Begynte å lure et øyeblikk der. Anonymous poster hash: 1994a...b4a
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #11 Skrevet 19. januar 2017 Jeg forstår deg godt! Ble også helt forelsket i sesong 3 og ser de samme scenene igjen og igjen. Ble like forelsket i Even som Isak ble - han er så peeeen. Men sier ikke noe om det til noen, det er tross alt FOR pinlig. Jeg kunne sagt at jeg ble forelsket i Even jeg også.. men det er aaalt for drøyt.. aaaltfor drøyt (tog du an?) Jeg kunne i teorien vært moren til Even (har selv bare småbarn, men aldersmessig ville det vært mulig).. men jeg ble garantert forelsket i karakteren Even.. vi har alle møtt en Even en gang, og ved å se han gjennom Isaks øyne ble jeg minnet på de følelsene jeg hadde da jeg møtte "min Even". Hadde jeg møtt skuespilleren ville jeg jo ha møtt en guttunge på 21, men Even som karakter er tidløs. Jeg har spurt meg selv hvor mange SKAM-skilsmisser det har blitt etter sesong 3 :D (bare tuller da).. men det er en del av oss som har fått minner vekket om den tiden da vi var nyforelska og alt var spennende.. og har slengt et litt vemodig blikk på eget forhold Man kan jo håpe at det livner opp i heimen også.. HI Anonymous poster hash: 97328...1fa
EI16 Skrevet 19. januar 2017 #12 Skrevet 19. januar 2017 Haha, jeg kunne også vært moren hans og er ikke mye tiltrukket av guttunger på 21, men jeg har hatt dagdrømmer om å være 20 år igjen, det må jeg innrømme...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #13 Skrevet 19. januar 2017 Absolutt ikke . Sesong 3 var ikke bra. Nora og William derimot. Anonymous poster hash: 49674...f09
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #14 Skrevet 19. januar 2017 Haha, jeg kunne også vært moren hans og er ikke mye tiltrukket av guttunger på 21, men jeg har hatt dagdrømmer om å være 20 år igjen, det må jeg innrømme... Tenk å oppleve at noen så på oss på DEN måten igjen :D Det er så intenst! Jeg husker den elektriske spenningen mellom meg om "min Even". Det var helt vilt. Og de samme lange blikkene. Det er jo slik at man gjerne ble såret av "sin Even" så det å se at det gikk bra for Isak og Even føltes som en personlig seier. For jeg VAR jo Isak der til tider. Når Isak sendte melding til Even etter at de hadde vært sammen helga etter bassengscenen.. og Even ikke svarte.. da føltes det som om at det var JEG som ikke fikk svar- Det er et helt saiko konsept denne publiseringsmetoden.. og jeg har tenkt til å holde meg lang unna i neste sesong... hvis det ikke blir Even da.. shit. HI Anonymous poster hash: 97328...1fa
EI16 Skrevet 19. januar 2017 #15 Skrevet 19. januar 2017 Tenker det samme, men er ganske sikker på at det ikke blir Even, den historien er fortalt. Tror kanskje det blir Emma, siden hun ble headhuntet til serien.
Gjest Skrevet 19. januar 2017 #16 Skrevet 19. januar 2017 Tenker det samme, men er ganske sikker på at det ikke blir Even, den historien er fortalt. Tror kanskje det blir Emma, siden hun ble headhuntet til serien. Hun fikser jeg virkelig ikke, så håper inderlig du ikke har rett. Kommer til å se uansett da.... Selv tror jeg Emma bare var en bi-rolle vi ikke kommer til å se noe mere til. Hennes rolle er nå utspilt.
EI16 Skrevet 19. januar 2017 #17 Skrevet 19. januar 2017 Ja, kanskje. Jeg synes også hun er slitsom og ikke en jeg har lyst til å følge, men jeg hadde virkelig ikke lyst til å se en sesong med irriterende lille Isak heller, så det kan bli bedre enn vi tror. Håper jo på Even da, selv om det betyr at min sjelefred forsvinner i flere måneder til.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2017 #18 Skrevet 19. januar 2017 Ja, kanskje. Jeg synes også hun er slitsom og ikke en jeg har lyst til å følge, men jeg hadde virkelig ikke lyst til å se en sesong med irriterende lille Isak heller, så det kan bli bedre enn vi tror. Håper jo på Even da, selv om det betyr at min sjelefred forsvinner i flere måneder til. Der sa du det! Sjelefred.. det var DET jeg manglet i oktober, november og desember 2016 :D HI Anonymous poster hash: 97328...1fa
februarprins2013 Skrevet 20. januar 2017 #19 Skrevet 20. januar 2017 savner de helt forferdelig, så godt jeg har youtube og nrk nett tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå