Gå til innhold

1 år og søvn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover din 1-åring på dagen, og når? :) 

Gutten min fyller 1 år i begynnelsen av februar og han sover som regel to ganger, en gang i 10-tiden og en gang i 15-tiden.

Anonymous poster hash: b5ad4...23f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sover 1-2 timer fra 11:30-13 som oftest. Men hjemme blir det mer (dette er i bhg).

SOVER DRITDÅRLIG OM NATTA.. :( Var oppe fra 01-04 eller 05 i natt

Anonymous poster hash: 438ab...176
Skrevet

Sover mellom 2 og 3 timer på dagen, fordelt på to dupper, men det varierer litt. Noen dager bare en dupp hvis den første var lang(lenger enn to timer). Driver å prøver oss litt frem med om han han gå ned til en dupp. Sover den første fra ca kl 10, men kan drøye til 11 om han sov lenger enn vanlig på morgenen. Den andre har han fra ca 15. Legger seg for kvelden kl 20.

Ble 1 år i desember og begynte å sove natta gjennom i jula, men før det var det en del styr på natta. Ser ikke så mye sammenheng mellom natta og hvor mye han har sovet på dagen, men han er vanskelig å legge om kvelden om siste duppen blir for lang.

Kan fortsatt ha en og annen natt med litt styr, men tror det er tilfeldig at det skjer, altså det har ikke noe med sovingen på dagen å gjøre.

Går ikke i barnehage enda.

Anonymous poster hash: 4d799...3f9
Skrevet

Min yngste sov en dupp på 1,5-2,5 timer omtrent da hun var 1 år. Hun sov godt om netrene og sov lenge om morgenen og gikk over til en dupp av seg selv ved 9-10 mnd. Eldste var mer våken på nettene og våknet tidlig, hun sov 2 dupper til hun var litt over året. Da "tvang" vi henne over på en dupp pga hun begynte å sove to svært korte dupper og vi tenkte at det ville være bedre å slå de sammen til en lengre dupp.

Skrevet

Mini blir ett År i februar. Han sover to ganger. Ca en time første gang og 2-3 timer gang nr. 2. Etter han begynt i bhg har jeg framskyndet leggetiden med en time fordi han er så trøtt. Før jeg gjorde det sov han skikkelig dårlig på natta og våknet flere ganger, tror han var overtrøtt/overstimulert.

Skrevet

Min 1 åring sover 2-3 timer midt på dagen.

Skrevet

Hvor mye sover din 1-åring på dagen, og når? :)  Gutten min fyller 1 år i begynnelsen av februar og han sover som regel to ganger, en gang i 10-tiden og en gang i 15-tiden. Anonymous poster hash: b5ad4...23f

De to eldste gikk over til en dupp ved 9-10 mnd. Sov da 1-2 timer. Yngste sov en dupp ca ved 13 mnd.

Anonymous poster hash: ca26b...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...