Gå til innhold

Kronisk bihulebetennelse? Litt ekkel tråd...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver dag, hele året, renner det bak i svelget. Jeg har slitt mye med hodepine. Har mange, mange allergier, stod at det kan gjøre at man får bihulebetennelse. Men det største problemet mitt er dette slimet i halsen som bare renner, kun bakerst i halsen. Jeg pusser tenna, etter 10 min hadde det ikke vært noe vits engang pga dette illeluktende, ekle slimet. Det er seriøst et stort kompleks. 

Skal til øre-nese-hals, for noe annet, og tenkte å nevne dette.. er det greit, tror dere? Når jeg først er der. Ventet halvannen måned på timen :( Dette er virkelig ikke noe gøy! 

Anonymous poster hash: 9b361...b06
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker du nesespray?

Anonymous poster hash: 0c114...cd2

Skrevet

Bruker du nesespray?

Anonymous poster hash: 0c114...cd2

Kun ved forkjølelse (1-2 ganger i året)

Skrevet

Bruk saltvannsspray mye, skal love deg at det hjelper.

Anonymous poster hash: 64d7f...2bd

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt ( ;) ); Ja, du kan og bær ta det opp når du har time, selvom det er for noe annet.

Det kan være en operasjon av bihulene er på sin plass :)

Anonymous poster hash: cb8a8...1c0

Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt ( ;) ); Ja, du kan og bær ta det opp når du har time, selvom det er for noe annet.

Det kan være en operasjon av bihulene er på sin plass :)

Anonymous poster hash: cb8a8...1c0

Tenkte på det, men kan ønh-legen vurdere om jeg behøver operasjon? Mistenker at jeg her trang i nesa! Puster alltid dårlig med nesa, med unntak av hvis jeg har tatt otrivin. Da kan jeg faktisk puste normalt. Dessverre er det sjelden da..

Da spør jeg ham :) 

Skrevet

Bruk saltvannsspray mye, skal love deg at det hjelper.

Hvor mye, da? Kan begynne med det. Synes det smaker død, men blir vel vant til det da. Kan det ikke brukes for mye? Får ikke saltforgiftning liksom? :P

Skrevet

Ta det opp med legen når du er der. Kan være at du trenger operasjon.

Anonymous poster hash: c4aa1...a82

Skrevet

Tenkte på det, men kan ønh-legen vurdere om jeg behøver operasjon? Mistenker at jeg her trang i nesa! Puster alltid dårlig med nesa, med unntak av hvis jeg har tatt otrivin. Da kan jeg faktisk puste normalt. Dessverre er det sjelden da..

Da spør jeg ham :)

Det er klart ØNH legen kan vurdere om du trenger operasjon. Det er jo de som opererer disse tilstandene. Du må uansett på CT først og det kan legen også henvise til.

Anonymous poster hash: 918ee...cbb

Skrevet

Det er klart ØNH legen kan vurdere om du trenger operasjon. Det er jo de som opererer disse tilstandene. Du må uansett på CT først og det kan legen også henvise til.

Anonymous poster hash: 918ee...cbb

OK! Var snakk om CT ifb med det jeg egentlig skal dit for å undersøke også, så kanskje det blir ct uansett, da

Skrevet

Anbefaler deg å kjøpe nesehorn (til å skylle nese/bihuler med) på apoteket. Bruk morgen og kveld. Rensker opp veldig og du får slimet ut. Jeg synes det virket veldig ekkelt, men etter en gangs bruk var jeg frelst.

Anonymous poster hash: 4ecb0...d51

Skrevet

Hvor mye, da? Kan begynne med det. Synes det smaker død, men blir vel vant til det da. Kan det ikke brukes for mye? Får ikke saltforgiftning liksom? :P

Så mye du vil og nei du får ikke saltvannsforgiftning 🙈

Den reddet meg da jeg slet mye med bihulbetenelse.

Skrevet

Prøv nesehorn! Smaker ikke annet enn å bade i sjøen om sommeren.

Anonymous poster hash: d8c04...ea7

Skrevet

Kan vær du bør prøve Nasonex nesespray på resept! Den bruker jeg nesten året rundt pga kronisk bihulebetennelse . Har ikke måtte bruke antibiotika etter at jeg begynte med den

Anonymous poster hash: 7e99c...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...