Gå til innhold

Hadde du reagert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten fikk en venneforespørsel på fb av ei som tidligere har prøvd seg på han flere ganger. Han godkjente.

Så skønte han at jeg ikke synes så mye om det.

Han slettet henne da fra fb

Etter noen mnd spurte hun igjen og han godkjente igjen!

Hadde du oversett det, eller sagt noe?

Anonymous poster hash: 06b19...77d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å være i et forhold med en mann jeg hadde så lite tillit til.

Når det er sagt er det merkelig at han legger henne til igjen, i hvert fall om de ikke omgås jevnlig på annen måte.

Anonymous poster hash: c3e5a...218
Skrevet

Min samboer og jeg har alle mulige ekser på FB, forutsatt at vi fortsatt liker dem og syns det er allright selv. Vi spør ikke hverandre om lov.

Anonymous poster hash: 2af05...d02

Skrevet

Jeg har ingen av mine gutter fra fortiden på face. Mannen min er venn med ei. Liker det ikke.men ho er ikke en trussel for

forholdet. Jeg hadde tatt det opp jeg !

Anonymous poster hash: 6602d...140

Skrevet

Det jeg synes er merkelig er at hun sender på nytt.

Hadde en sletta meg hadde jeg da ikke sendt en gang til.

Skrevet

Jeg hadde ikke orket å være i et forhold med en mann jeg hadde så lite tillit til.

Når det er sagt er det merkelig at han legger henne til igjen, i hvert fall om de ikke omgås jevnlig på annen måte.

Spør ikke vi heller. Han som fortalte meg om hennes være måte. Og han slettet pga hun la ut så enormt mye sa han.

Skrevet

Sånt bruker jeg ikke tid og energi på. Jeg stoler på kjæresten min. Hvis han en dag bestemmer seg for å være utro så kan ikke jeg forhindre det.

Anonymous poster hash: 625f8...8f7

Skrevet

Akkurat venner på facebook kunne ikke brydd meg mindre.

Hyppige samtaler og meldinger er noe annet. Men hvem man er venner med betyr jo ingenting.

Kanskje han syntes det var lettere å være venn, men å blokkere info fra henne? Det har jeg gjort med en del som legger ut for mye, men som kommer til å sutre om jeg fjerner dem som venner.

Anonymous poster hash: 0b4fa...ff8

Skrevet

Må lære å stole på. Har ikke hatt det beste forhold før.

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om. Hun vet vel at han er opptatt uansett?

Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om. Hun vet vel at han er opptatt uansett?

Ja. Og hun har sex med en gift mann.

Skrevet

Om man er venner på FB betyr ikke det alt i verden akkurat. Mannen min er venner på FB med flere som har hatt et godt øye til ham i "gamle dager"/ekser. Det gjør meg absolutt ingenting. Tilsvarende for hans del. Jeg er venner med et par ekser også. Skal sies at dette er ekser (for oss begge) som ligger langt tilbake i tid, da vi ble sammen som 18-åringer ,) Alle disse er selv i forhold/gift og har barn. FB er FB, og man er jo venner med mange der som man ikke nødvendigvis omgås så mye.

Spesiell oppførsel av henne som sender ny forespørsel når han har slettet henne tidligere da...

Anonymous poster hash: 83d95...0b8
Skrevet

Er jo det jeg reagerer på. Og hvorfor godkjente han? Jeg har ingen eks på min fb men det er meg.

Hi

Skrevet

Hadde ikke reagert på det. Hadde heller ikke lagt meg opp i hvem han har på Facebook fra før og ikke.

Anonymous poster hash: e5601...fa0

Skrevet

Han slettet. Var redd for at hun skulle se bilder av oss som han ikke ville komme til kameraten.

Hi

Skrevet

Han slettet. Var redd for at hun skulle se bilder av oss som han ikke ville komme til kameraten.

Hi

?

Anonymous poster hash: b8b4d...a4b

Skrevet

Hi

Hæ?

Anonymous poster hash: e5601...fa0

Skrevet

Slettet han henne fordi han "så du ikke syntes noe om det" eller "fordi hun la ut så mye" eller fordi han "ikke ville hun skulle se bilder av dere sammen"?

Blir så forvirret når historier endrer seg så ofte 😰

Skrevet

Fordi hun legger ut mye, og hun driver litt med hans kamerat.

Han vil ikke at denne kameraten skal vite at vi har vært på ferie til Spania sammen.

Skrevet

Han vil ikke at denne kameraten skal vite at vi har vært på ferie til Spania sammen.

Altså, han slettet henne fordi du tok det opp og fordi han synes hun legger ut for mye, så legger han henne til igjen, og så slettet han henne på nytt - og nå liksom pga. en kamerat som ikke skal vite at dere to har vært på ferie i Spania sammen?

Eller var det bare en gang han slettet henne og så tok henne tilbake som venn på fb?

Uansett, argumentene hans høres merkelige ut. Og da er jeg egentlig tilbake til det jeg skrev først - jeg hadde ikke orket å være i et forhold hvor jeg hadde så lite tillit til mannen.

Skrevet

Høyres ut til å vere eit komplisert forhold de har.  Mannen min kan vere ven med kven han vil på facebook for min del, har ikkje sjekka vennelista hans.  Eg har hatt god kontakt med to tidlegare eksar, og har framleis ein som ven på facebook, utan at det betyr noko som helst. Litt må ein kunne stole på kvarandre.  Hadde sjølvsagt reagert om mannen hadde chatta og flørta med andre damer.

Skrevet

OMG for et sammensurium av greier.

Mange spørsmål jeg har her...

Hvorfor er det et problem at han har folk på face som har hatt et godt øye til han før?

Stoler du ikke på kjæresten din?

Hvorfor er det et problem at hun legger ut mye? Bare å overse eller skjule oppdateringer om man absolutt skal være venn.

Og sist men ikke minst:

Hvorfor i alle dager vil han ikke at kameraten skal vite at dere har vært i Spania sammen?????????

Dette høres ut som dere har store problemer i de fleste relasjoner, både når det gjelder til hverandre og til vennene deres.

Veldig spesielt.

Og til spørsmålet.... NEI jeg hadde ikke reagert. Jeg har også mange på face, og det er ikke en arena for utroskap for min del. For alt jeg vet kan flere jeg har på face ha hatt et godt øye til meg tidligere. Det er ikke dermed sagt at jeg blir facevoldtatt om jeg er venn med de på face. Ville jeg vært utro, hadde jeg nok vært det uansett face eller ikke.

Skrevet

Altså, han slettet henne fordi du tok det opp og fordi han synes hun legger ut for mye, så legger han henne til igjen, og så slettet han henne på nytt - og nå liksom pga. en kamerat som ikke skal vite at dere to har vært på ferie i Spania sammen?

Eller var det bare en gang han slettet henne og så tok henne tilbake som venn på fb?

Uansett, argumentene hans høres merkelige ut. Og da er jeg egentlig tilbake til det jeg skrev først - jeg hadde ikke orket å være i et forhold hvor jeg hadde så lite tillit til mannen.

Var andre gangen dette. Jeg sa ikke noe.

Skrevet

Var andre gangen dette. Jeg sa ikke noe.

Jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å si noe på eller reagere på i det hele tatt jeg

Anonymous poster hash: 42a66...e9e

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor det er noe å si noe på eller reagere på i det hele tatt jeg

Anonymous poster hash: 42a66...e9e

Fordi hun prøver seg på han ofte. Vet de treffes men da sammen andre på senteret tar en kaffe. Han sier ikke lenger at han har sett henne. Hjalp ikke at han sa hun hadde fin kropp. To store fordeler, følte meg liten da.

Hadde dette vært eksen hadde jeg visst det hadde skjedd mye. Har etter 25 år problemer med p stole på noen, men valgt å stole på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...