Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Nå er vi herverd verdens verste foreldre og har en nydøpt tenåring i hus. Akkurat fylt 13 og full av hormoner. Hun ble bedt om og pusse tenner og legge seg halv elleve. Hun var på badet. Hva hun gjorde der er nå et mysterium. For klokken elleve satt hun på pcen på rommet sitt. Fikk beskjed om å stenge av og pusse tenner. Da var hun sulten så hun fikk spise. Med streng beskjed om og pysse tenner etterpå. Vi gikk og la oss. Men mannen min måtte opp og snyte seg. Og der fant han tenåringen på rommet sitt med tlf og snapchat. Hun fikk igjen beskjed om og legge fra seg. Ti min etterpå hadde hun enda ikke lagt fra seg. Hun fikk ny beskjed. Etter fem minutter tok far tlf fra henne. Det var vist verdens undergang. For nå mistet hun et eller annet på snap. Og nå gråter hun og vil ha tlf tilbake så hun kan ha vekkeklokke på. Vi har tilbudt henne en vanlig vekkeklokke. Men det var vist bare bæsj. Og fet vil være vår feil at hun ikke kommer seg opp i morgen. Vi vekker henne hver eneste dag så det er ikke et problem. Men det er det vist for den vekkeklokkelyden fra tlf gjør henne våken 😂 Så nå vil hun ikke klare komme seg opp. Nå først har hun passet tenner og lagt seg. Tlf får hun ikke. Og inmorgen inndras både ipad, tlf og pc klokken 22. Da dette er noe vi sliter med hver eneste kveld. Første kveld det gar vært så ille. Vi er vist verdens verste foreldre.. Anonymous poster hash: fde07...a96
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 https://www.google.no/amp/s/www.musixmatch.com/lyrics/Eva-Weel-Skram-2/Vi-lovar-Besv%25C3%25A4rjelse/amp?client=safari Les og hør denne.. Vi skal være upopulære og ta "teite" avgjørelser. Oppdragelse heter det. Jeg gir dere high five og heier på dere. Keep up the good work! Og la 13 åringen furte, ingen fare. Anonymous poster hash: 564b1...e1d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 her burde de vert regler for lenge siden ang pc og telefon. mine barn får ikke bruke de etter kl 20.00 på kveldstid. de er 12 og 10. så slipper vi diskusjon. regler og grenser er viktig!! Anonymous poster hash: 9abe7...a2b
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Viss dette var ille må jeg si dere har hatt det enkelt 😝 Slapp helt av, dere gjør så rett. Tenåringer synes jo alltid at foreldre er idioter, så alt er helt normalt hos dere:) Anonymous poster hash: a7b8b...8d2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 her burde de vert regler for lenge siden ang pc og telefon. mine barn får ikke bruke de etter kl 20.00 på kveldstid. de er 12 og 10. så slipper vi diskusjon. regler og grenser er viktig!! Anonymous poster hash: 9abe7...a2b Ja vi skulle satt den regelen med en gang vi fikk problemene. Har vært de siste ukene hun ikke har hørt etter og sneket seg til å bruke etter leggetid. Så er vel en litt mer rebelsk av seg nå 😉 Hi Anonymous poster hash: fde07...a96
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 Min gutt blir som akkurat har fylt 13 år legger automatisk tlf og nettbrett i stua når han legger seg. Det er uaktuelt for noen av barna å ha dette på rommet. Også syns jeg halv elleve var sent for en 13 åring å legge seg. Anonymous poster hash: c5794...a7f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 Viss dette var ille må jeg si dere har hatt det enkelt 😝 Slapp helt av, dere gjør så rett. Tenåringer synes jo alltid at foreldre er idioter, så alt er helt normalt hos dere:) Anonymous poster hash: a7b8b...8d2 Haha. Ja dette er vår første vil ikke høre etter. Håper det ikke blir verre 😅 Anonymous poster hash: fde07...a96
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #8 Skrevet 18. januar 2017 Ja vi skulle satt den regelen med en gang vi fikk problemene. Har vært de siste ukene hun ikke har hørt etter og sneket seg til å bruke etter leggetid. Så er vel en litt mer rebelsk av seg nå 😉 Hi Anonymous poster hash: fde07...a96 Kjent stoff ... Stå på ditt! Anonymous poster hash: 1a577...881
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #9 Skrevet 18. januar 2017 Min gutt blir som akkurat har fylt 13 år legger automatisk tlf og nettbrett i stua når han legger seg. Det er uaktuelt for noen av barna å ha dette på rommet. Også syns jeg halv elleve var sent for en 13 åring å legge seg. Anonymous poster hash: c5794...a7f Hun kom hjem litt sent for hun har vært på et arrangement med noen venner. Er vanligvis tidligere i seng 😉 Men noen dager blir det litt sent. Hi Anonymous poster hash: fde07...a96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå