Gå til innhold

Vil dette hjelpe oss med å bli gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 3 år, og ønsker nå å få barn. Vi har ett ganske stort problem i forholdet og det er at han ikke klarer å komme i mål med vanlig penetrering. Han klarer rett og slett ikke å komme, og dette er jo avgjørende når man skal lage barn. 

Så vi lurer litt.. Dersom han onanerer, og jeg feks setter meg oppå han like før han spruter, vil vi da ha like stor sjanse som andre til å bli gravide? Sett at jeg er våt og klar selvsagt. 

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 4f9cd...801
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexolog.? Psykolog?

Lege?

Anonymous poster hash: e9234...ed6

Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 3 år, og ønsker nå å få barn. Vi har ett ganske stort problem i forholdet og det er at han ikke klarer å komme i mål med vanlig penetrering. Han klarer rett og slett ikke å komme, og dette er jo avgjørende når man skal lage barn.

Så vi lurer litt.. Dersom han onanerer, og jeg feks setter meg oppå han like før han spruter, vil vi da ha like stor sjanse som andre til å bli gravide? Sett at jeg er våt og klar selvsagt.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 4f9cd...801

Da kommer jo sæden dit den skal. Spiller ingen rolle hvor han har vært før det. Men mulig han trenger litt hjelp med sexissuene sine.

Anonymous poster hash: 9c4a1...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...