Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 hvor lenge etter fødte dere? Har hatt litt blødninger med litt slim i idag, regner med dette er tegningsblødning. Var i allefall helt normalt sa jordmoren jeg snakket med. Har hatt en del kynnere og mye nedpress og vondt i tissen så håper noe er på gang Anonymous poster hash: 7d216...225
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Våknet kl 5, og trodde jeg bare skulle tisse. Hadde da blod på papiret. Riene startet 30 min senere. Babyen var ute kl 11. Lykke til Anonymous poster hash: a9128...062
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 (endret) Nøyaktig 12 timer. Fikk blødningen 13.30 og fødte 02.30 😀 Lykke til med fødselen😀 Endret 18. januar 2017 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 20 timer Anonymous poster hash: e4016...d8b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå