Gå til innhold

Dere som har hatt tegningsblødning


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lenge etter fødte dere? Har hatt litt blødninger med litt slim i idag, regner med dette er tegningsblødning. Var i allefall helt normalt sa jordmoren jeg snakket med.

Har hatt en del kynnere og mye nedpress og vondt i tissen så håper noe er på gang :)

 

Anonymous poster hash: 7d216...225

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Våknet kl 5, og trodde jeg bare skulle tisse. Hadde da blod på papiret. Riene startet 30 min senere.

Babyen var ute kl 11.

 

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: a9128...062

Skrevet (endret)

Nøyaktig 12 timer. Fikk blødningen 13.30 og fødte 02.30 😀

 

Lykke til med fødselen😀

Endret av Mamma`n til Will& Ailo
Skrevet

20 timer

 

Anonymous poster hash: e4016...d8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...