Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Hvor mange dager kan de gå uten å få i seg mat? Min lille har nesten bare drukket smoothie i tre dager. Har sidem søndag hatt feber og er slapp. Begynner å bekymre meg for dette at han ikke får noe i seg. Blir jo bare slappere😔 Anonymous poster hash: d046a...e06
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Samme her. Min spiser litt saltkjeks og drikker Biola også da. Hun er faktisk i overraskende god form. Merket hun var varm i kveld men hun lekte og løp rundt, da jeg målte tempen hadde hun 39,9. 😳 Jeg hadde vært døden nær med en slik temp. Jeg er ikke urolig så lenge hun er i den formen hun er nå. Drikker masse og har våte bleier. Hvis de bare ligger utslått på sofaen selv etter febernedsettende hadde jeg ringt legen. Anonymous poster hash: 854fb...a38
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 Smoothie er jo mat. Anonymous poster hash: 6c600...5e8
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Smoothie i tre dager høres OK ut. Har ett barn som går opp mot én uke uten mat hver gang hun er syk. Hun er ei tynn lita flis. Anonymous poster hash: b0fe1...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå