Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Funkar sånn pulverkurar? Nutrilett og liknande? Eg blir berre tjukkare og tjukkare same kva eg gjer...eller eg blir iallefall ikkje tynnare. Og vil ha litt kjappe resultat... Anonymous poster hash: 0341a...b47
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Funker sikkert der og da. Men du går nok sikkert fort opp igjen . Hva med å legge om kostholdet og veie det du spiser? Så du ser hva du faktisk spiser. Anonymous poster hash: 7f79b...121
Bustehue Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 Hvis du blir tjukkere og tjukkere SAMME hva du gjør, så er det noe i veien med kroppen din og du bør oppsøke lege. Hvis du spise færre kalorier enn du forbrenner så går du ned i vekt.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Jeg vet hva som fungerer, selv på bare noen dager. Men det er ulovlig, det er medisiner du må få på resept fra legen din (det får ingen). Det finnes andre, ulovlige, måter å få det på, som sagt, men det er ikke en måte noen noensinne må prøve å få ulovlig stoff på, for en vet aldri hva en får. Men ja, det finnes noe som fungerer enormt raskt og enormt godt. Men det er både enormt ulovlig og enormt farlig (du kan i verste fall omkomme). Anonymous poster hash: 9c729...c0d
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #5 Skrevet 18. januar 2017 Flere og flere eksperter sier at nyeste forskning viser at 8 uker på lavkalori, miste vekt fort, er det beste. Da er det størst sjanse for å klare seg på sikt. http://www.hegnar.no/Nyheter/Livsstil/2016/11/Dette-er-fedme-ekspertenes-turbokur http://www.side2.no/helse/legen-bak-52-dietten-at-du-far-lavt-blodsukker-nar-du-blir-sulten-er-bare-en-myte/3423275155.html Anonymous poster hash: 309e2...761
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #6 Skrevet 18. januar 2017 Hvis du blir tjukkere og tjukkere SAMME hva du gjør, så er det noe i veien med kroppen din og du bør oppsøke lege. Hvis du spise færre kalorier enn du forbrenner så går du ned i vekt. Ja du har selvfølgelig rett. Eg har bra kosthald, men strevar med å ete lite nok. Også misser eg motivasjon når eg ikkje får resultat når eg faktisk ikkje et for mykje. (har slanka meg eindel før, altså ein gong før, og greidde å holde vekta lenge, men så vart eg gravid med tvillingar, og så balla det berre på seg kan du seie....Men trur kroppen tviheld pp dei kiloane eg har for tida. (tvillingane er 10 mnd, slutta å amme for ein mnd sidan) Anonymous poster hash: 0341a...b47
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #7 Skrevet 18. januar 2017 Flere og flere eksperter sier at nyeste forskning viser at 8 uker på lavkalori, miste vekt fort, er det beste. Da er det størst sjanse for å klare seg på sikt. http://www.hegnar.no/Nyheter/Livsstil/2016/11/Dette-er-fedme-ekspertenes-turbokur http://www.side2.no/helse/legen-bak-52-dietten-at-du-far-lavt-blodsukker-nar-du-blir-sulten-er-bare-en-myte/3423275155.html Anonymous poster hash: 309e2...761 Viss det stemmer er det godt nytt for meg.!! Likar raske resultat. Anonymous poster hash: 0341a...b47
Bøø Skrevet 18. januar 2017 #8 Skrevet 18. januar 2017 De kan være veldig greie aom startskud f.eks, men mee enn 3-4 uker på de er urealistisk. Så start med den også når du har kommet i gang og er oppmuntret qv vekttapet gå over på et livstilskurs der du går ned en halv kilo i uka, men spiser mat. For å lære deg å spise.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #9 Skrevet 18. januar 2017 Funkar sånn pulverkurar? Nutrilett og liknande? Eg blir berre tjukkare og tjukkare same kva eg gjer...eller eg blir iallefall ikkje tynnare. Og vil ha litt kjappe resultat... Anonymous poster hash: 0341a...b47 De fleste med en bmi på over 30 klarer ikke å lykkes med vektnedgang. Kun 2-3 % som lykkes. Hvis du har bmi på over 30 hadde jeg vurdert slankeoperasjon. Det er nesten det eneste som fungerer hvis du har mange kilo for mye. Anonymous poster hash: d7fa3...c74
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #10 Skrevet 18. januar 2017 Funkar sånn pulverkurar? Nutrilett og liknande? Eg blir berre tjukkare og tjukkare same kva eg gjer...eller eg blir iallefall ikkje tynnare. Og vil ha litt kjappe resultat... Anonymous poster hash: 0341a...b47 De fleste med en bmi på over 30 klarer ikke å lykkes med vektnedgang. Kun 2-3 % som lykkes. Hvis du har bmi på over 30 hadde jeg vurdert slankeoperasjon. Det er nesten det eneste som fungerer hvis du har mange kilo for mye. Anonymous poster hash: d7fa3...c74
Bustehue Skrevet 18. januar 2017 #11 Skrevet 18. januar 2017 Ja du har selvfølgelig rett. Eg har bra kosthald, men strevar med å ete lite nok. Også misser eg motivasjon når eg ikkje får resultat når eg faktisk ikkje et for mykje. (har slanka meg eindel før, altså ein gong før, og greidde å holde vekta lenge, men så vart eg gravid med tvillingar, og så balla det berre på seg kan du seie....Men trur kroppen tviheld pp dei kiloane eg har for tida. (tvillingane er 10 mnd, slutta å amme for ein mnd sidan) Anonymous poster hash: 0341a...b47 Jeg sliter med vekta selv, og er i gang med å gå ned. Problemet mitt er at jeg trøster meg med mat. Jeg kan være veldig flink og spiser rett og variert. Men går ofte på en smell og overspiser på usunn mat, særlig når jeg er lei meg eller kjeder meg. Ingen vil tro at jeg spiser usunt (de skjønner det av å se på kroppen min da), men jeg spiser aldri mye snop når jeg er med andre. Har en på 11 mnd som jeg sluttet å amme for en måned siden. Kan kanskje være lurt å sjekke stoffskiftet om du ikke får resultater av å spise riktig? Selv har jeg høyt stoffskifte, så jeg burde gått ned mer enn jeg gjør.
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #12 Skrevet 18. januar 2017 De fleste med en bmi på over 30 klarer ikke å lykkes med vektnedgang. Kun 2-3 % som lykkes. Hvis du har bmi på over 30 hadde jeg vurdert slankeoperasjon. Det er nesten det eneste som fungerer hvis du har mange kilo for mye. Anonymous poster hash: d7fa3...c74 Har BMI på over 30, men hadde du sett meg hadde du skjønt at eg ikkje treng operasjon. Har ein 15-20 kg for mykje. Gjekk ned 40 kg for 6 år sidan, og hadde eg ikkje fått 4 ungar sidan då hadde eg nok halde vekta. Anonymous poster hash: 0341a...b47
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #13 Skrevet 18. januar 2017 De kan være veldig greie aom startskud f.eks, men mee enn 3-4 uker på de er urealistisk. Så start med den også når du har kommet i gang og er oppmuntret qv vekttapet gå over på et livstilskurs der du går ned en halv kilo i uka, men spiser mat. For å lære deg å spise. Eg veit kva eg skal ete. Eg et berre for mykje... Men veit av erfaring at når eg først kjem igang, og ser at kiloane forsvinn greier eg å ete passeleg mat. Men eg sit liksom få store i startgropa... Så kanskje eg skal vurdere ein pulverkur då, berre for å kome igang... Anonymous poster hash: 0341a...b47
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #14 Skrevet 18. januar 2017 Jeg sliter med vekta selv, og er i gang med å gå ned. Problemet mitt er at jeg trøster meg med mat. Jeg kan være veldig flink og spiser rett og variert. Men går ofte på en smell og overspiser på usunn mat, særlig når jeg er lei meg eller kjeder meg. Ingen vil tro at jeg spiser usunt (de skjønner det av å se på kroppen min da), men jeg spiser aldri mye snop når jeg er med andre. Har en på 11 mnd som jeg sluttet å amme for en måned siden. Kan kanskje være lurt å sjekke stoffskiftet om du ikke får resultater av å spise riktig? Selv har jeg høyt stoffskifte, så jeg burde gått ned mer enn jeg gjør. Har faktisk tenkt på stoffskiftet, er veldig trøtt og sliten for tida, men har sett det på kontoen for 4 born under skulealder i hus... Men har òg veldig tørr hud, er svimmel, og håret er ikkje så fett som det brukar å vere. (akkurat det lever eg godt med) Anonymous poster hash: 0341a...b47
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #15 Skrevet 18. januar 2017 Prøv dette: en hel uke skriver du ned så nøyaktig du bare kan alt du spiser og drikker av kalorier, aller helst bør du veie all - og da mener jeg all - mat du spiser. Bruk en kaloridagbok på nettet og registrer alt sånn at du får en oversikt over balansen mellom fett, proteiner og karbohydrater. På denne måten bevisstgjør du deg selv hva du spiser og forbereder deg mentalt på at du skal legge om kosten. Du vil kanskje se et mønster i hva du spiser for mye av og når du spiser - mye av en slankekur er mentalt mener jeg. Så må du være ærlig med deg selv og finne ut hva du *faktisk* tror du kan gjennomføre, ikke bare hva du ønsker å gjennomføre. Ikke sett igang med "fullt kjør" for du er mentalt klar for å gjøre dette. Hvis du er sikker på at du vil klare en pulverkur så kjører du det en periode. Hva du gjør etter dette må du også ha en plan for - sett deg mål. Er 5-2 dietten beste alternativ velger du det. Er ketolyse best for deg velger du det. Anonymous poster hash: 4f79c...603
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #16 Skrevet 18. januar 2017 Har BMI på over 30, men hadde du sett meg hadde du skjønt at eg ikkje treng operasjon. Har ein 15-20 kg for mykje. Gjekk ned 40 kg for 6 år sidan, og hadde eg ikkje fått 4 ungar sidan då hadde eg nok halde vekta. Anonymous poster hash: 0341a...b47 Skjønner godt at du tenker du kan klare det selv. Og det er godt mulig du kan. Jeg har også gjort det utallige ganger, men endt med å gå opp de 15-20 kg igjen. Jeg tok operasjon for en stund siden og nå er endelig problemet løst. Jeg veide 20 kg for mye og hadde en livvidde på rett over 100cm!! (Jeg er ganske høy da heldigvis). Jeg spiste også litt for mye til hvert måltid men slet ikke med sukkeravhengig eller andre ting. Nå er det problemet med at jeg spiste for mye løst og vekta perfekt. Anonymous poster hash: d7fa3...c74
Bustehue Skrevet 18. januar 2017 #17 Skrevet 18. januar 2017 Har faktisk tenkt på stoffskiftet, er veldig trøtt og sliten for tida, men har sett det på kontoen for 4 born under skulealder i hus... Men har òg veldig tørr hud, er svimmel, og håret er ikkje så fett som det brukar å vere. (akkurat det lever eg godt med) Anonymous poster hash: 0341a...b47 Jeg tenkte også at det er normalt å være sliten som småbarnsmor i full jobb og jobbet meg gjennom det. Heldigvis fikk jeg struma og fikk da et synlig symptom å ta med til legen, det hjalp godt. Det koster jo ingenting å ta det opp med legen. Er jo ikke uvanlig at man gjerne mangler litt vitaminer og sånt etter svangerskap og amming. Jeg synes selv det sitter langt inne å gå til lege med "jeg er sliten", og det er jo ikke sikkert det er noe galt heller. Men kanskje det hjelper også å få utelukket det?
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #18 Skrevet 18. januar 2017 There is no quick fix... Anonymous poster hash: f241b...d7f
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #19 Skrevet 18. januar 2017 There is no quick fix... Anonymous poster hash: f241b...d7f Nei nei, men ei eller anna form for fix bør det gå an å få til😉. Anonymous poster hash: 0341a...b47
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #20 Skrevet 18. januar 2017 Jeg tenkte også at det er normalt å være sliten som småbarnsmor i full jobb og jobbet meg gjennom det. Heldigvis fikk jeg struma og fikk da et synlig symptom å ta med til legen, det hjalp godt. Det koster jo ingenting å ta det opp med legen. Er jo ikke uvanlig at man gjerne mangler litt vitaminer og sånt etter svangerskap og amming. Jeg synes selv det sitter langt inne å gå til lege med "jeg er sliten", og det er jo ikke sikkert det er noe galt heller. Men kanskje det hjelper også å få utelukket det? Eg har lite jern. Det fekk vi sjekka. Men må innrømme at det sit litt langt inne å gå til legen å seie at eg er sliten og tjukk, kan det vere stoffskiftet... Men han er sikkert van med sånne damer..... (og det er igrunn akkurat derfor eg vegrar meg) Anonymous poster hash: 0341a...b47
Bustehue Skrevet 18. januar 2017 #21 Skrevet 18. januar 2017 Eg har lite jern. Det fekk vi sjekka. Men må innrømme at det sit litt langt inne å gå til legen å seie at eg er sliten og tjukk, kan det vere stoffskiftet... Men han er sikkert van med sånne damer..... (og det er igrunn akkurat derfor eg vegrar meg) Anonymous poster hash: 0341a...b47 Skjønner deg veldig godt. Jeg hadde nok ikke gått til legen på lenge om jeg ikke fikk struma, og da kunne jeg jo gått på en skikkelig smell om jeg ikke fikk medisiner i tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå