Gå til innhold

Piercing i overleppen.. (Medusa)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatt dette før?

Gjør det vondt? :)

Anonymous poster hash: 2967c...7a2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vondt i det hele tatt, men jeg har i den strengen under overleppa også, og det ble litt mye med to så måtte fjerne den "på utsiden" igjen.

Det er nå 5 år siden og jeg har blitt voksen - og synes slett ikke det er tøft med synlige piercinger lenger.

Men vondt; nei!

Anonymous poster hash: 31fb8...923

Skrevet

Åja, du skal dra på camping til våren og drikke? Ja, da blir du populær med piercinger litt her og der, så har du noe nytt å prate om mens dere sitter rundt campingvognene og drikker.

Anonymous poster hash: 63fea...197
Skrevet

Det gjør utrolig vondt, vondt langt inn i sjela av massiv grøssing.

Piercing i leppa, og ellers i ansiktet er aldri, ALDRI noe annet et mega-stygt.

Anonymous poster hash: 53594...2cc

Skrevet

Det gjør utrolig vondt, vondt langt inn i sjela av massiv grøssing.

Piercing i leppa, og ellers i ansiktet er aldri, ALDRI noe annet et mega-stygt.

Anonymous poster hash: 53594...2cc

Unless...du har en tidsmaskin og kan reise tilbake til 2000, da tause-Tove var på Hotell Cæsar og Buffalosko var sjef, DA er du awesome!

Anonymous poster hash: 31fb8...923

Skrevet

Finnes ikke vondt. Gjort det 2 ganger 😊 Gjør det om du vil, drit i hva de andre her inne sier 😊 Jeg er 2 barnsmor og tok ut min for noen mnd siden. Gamme er jeg også 😂

Anonymous poster hash: 756aa...4e7

Skrevet

Finnes ikke vondt. Gjort det 2 ganger 😊 Gjør det om du vil, drit i hva de andre her inne sier 😊 Jeg er 2 barnsmor og tok ut min for noen mnd siden. Gamme er jeg også 😂

*gammel skulle det stå 😁

Skrevet

Finnes ikke vondt. Gjort det 2 ganger Gjør det om du vil, drit i hva de andre her inne sier Jeg er 2 barnsmor og tok ut min for noen mnd siden. Gamme er jeg også

La meg gjette, du er alenemor, har de ungene med to forskjellige fedre, du lever på NAV og fikk beskjed om å ta den ut for å kunne søke på jobb?

Skrevet

La meg gjette, du er alenemor, har de ungene med to forskjellige fedre, du lever på NAV og fikk beskjed om å ta den ut for å kunne søke på jobb?

Haha😁 Helt rett. Utrolig hvordan du vet alt om meg pga en piercing.

Nei, jeg har barn med samme mann. Jobbet siden jeg var 18. 3 mill i gjeld på hus osv. Lever ett helt normalt liv med min normale familie 😊 Btw, trenger jo ikke å forklare meg for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...