Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #1 Skrevet 18. januar 2017 Rødt eller blått? Anonymous poster hash: 60fdf...5c3
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #2 Skrevet 18. januar 2017 Blått, men uten "Jensen og gjengen" Anonymous poster hash: 7fb8d...120
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #3 Skrevet 18. januar 2017 De jeg stemmer på. Anonymous poster hash: d1cac...236
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2017 #4 Skrevet 18. januar 2017 Ingen av delene er partier. Begge delene er blokker. At den ene blokken vinner betyr ikke at det partiet en støtter opp om vinner. Jeg håper folket vinner. Anonymous poster hash: 802f8...727
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #5 Skrevet 21. januar 2017 Blått, men uten "Jensen og gjengen" Anonymous poster hash: 7fb8d...120 Hvordan hadde du sett for deg det, da? Rent flertall for Høyre? En stemme til Erna er en stemme til Per Sandberg. Anonymous poster hash: b4ab1...8d2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #6 Skrevet 21. januar 2017 Jeg stemmer Høyre som jeg alltid har gjort og håper Erna fortsetter som statsminister. Anonymous poster hash: 004fa...d8e
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #7 Skrevet 21. januar 2017 Ihvertfall noe annet enn de solstrålene vi har nå. Trodde aldri vi skulle oppleve hverken Per Sandberg eller Terje Søviknes som statsråder. Anonymous poster hash: ac698...271
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #8 Skrevet 21. januar 2017 Ihvertfall noe annet enn de solstrålene vi har nå. Trodde aldri vi skulle oppleve hverken Per Sandberg eller Terje Søviknes som statsråder. Anonymous poster hash: ac698...271 Nei, enig. Du kommer liksom ikke dypere ned i søpla på leiting etter "statsrådskandidater". Huff og atter huff. Anonymous poster hash: b4ab1...8d2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #9 Skrevet 21. januar 2017 Helt klart blått. Har alltid stemt rødgrønt før. Men er lei av de tror den eneste sannheten er den de besitter. Tror det har kommet med for mange år med makten uten å faktisk ha gjort noe. Sånn som det har blitt føler jeg de rødgrønne er moralens vokter og de skjønner ikke at man ikke kan få i pose og sekk De blå har imponert meg med handlingsvilje og mot nok til å stå støtt når det har stormet som mest. Hadde egentlig sett høyre FrP og sp i regjering. Vi ha vekk venstre hvertfall som støtteparti. Anonymous poster hash: 2f97d...671
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #10 Skrevet 21. januar 2017 Helt klart blått. Har alltid stemt rødgrønt før. Men er lei av de tror den eneste sannheten er den de besitter. Tror det har kommet med for mange år med makten uten å faktisk ha gjort noe. Sånn som det har blitt føler jeg de rødgrønne er moralens vokter og de skjønner ikke at man ikke kan få i pose og sekk De blå har imponert meg med handlingsvilje og mot nok til å stå støtt når det har stormet som mest. Hadde egentlig sett høyre FrP og sp i regjering. Vi ha vekk venstre hvertfall som støtteparti. Anonymous poster hash: 2f97d...671 Hvilke konkrete saker syns du de har lyktes best i? Vil du f eks kommentere hvordan de har grepet det an innen samferdsel, pensjon og velferdstjenester? Si litt om hvordan du mener de har gjort NSB bedre? Anonymous poster hash: b4ab1...8d2
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #11 Skrevet 21. januar 2017 Hvilke konkrete saker syns du de har lyktes best i? Vil du f eks kommentere hvordan de har grepet det an innen samferdsel, pensjon og velferdstjenester? Si litt om hvordan du mener de har gjort NSB bedre? Anonymous poster hash: b4ab1...8d2 For å si det slik så trenger ikke jeg å forsvare mine meninger ovenfor deg. Samferdsel syns jeg de har gjort det formidabelt på faktisk. Ingen som har klart så mye som solvik Olsen og han ser landet og ikke bare bygda han kommet fra. Som Magnhild kleppa som bygde en vei til flere hundre millioner som veldig få fikk nytte av. Pensjon kan jeg ønske de røsker mer opp i for det begynner å bli et stort klasseskille på offentlige og privat ansatte når det kommer til pensjon. De offentlige ansatte får mye mer enn privat og det et faktisk private næringsliv som betaler all lønnen til de offentlige tilsatte. Anonymous poster hash: 2f97d...671
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2017 #12 Skrevet 21. januar 2017 For å si det slik så trenger ikke jeg å forsvare mine meninger ovenfor deg. Samferdsel syns jeg de har gjort det formidabelt på faktisk. Ingen som har klart så mye som solvik Olsen og han ser landet og ikke bare bygda han kommet fra. Som Magnhild kleppa som bygde en vei til flere hundre millioner som veldig få fikk nytte av. Pensjon kan jeg ønske de røsker mer opp i for det begynner å bli et stort klasseskille på offentlige og privat ansatte når det kommer til pensjon. De offentlige ansatte får mye mer enn privat og det et faktisk private næringsliv som betaler all lønnen til de offentlige tilsatte. Anonymous poster hash: 2f97d...671 Du trenger ikke forsvare noe for noen, det er hemmelige valg i Norge. Men du meldte inn helt uoppfordra i tråden. Derav spørsmålet. Beskriv konkret hva du mener som er Solvik Olsens suksesser? Og ta gjerne med slaktingen av systemet mht togforbindelsene i landet, er du snill. Mht pensjoner så tenkte jeg mer på hvordan du mener Siv Jensen kan forsvare at stortingspensjonene får hennes støtte, mens pensjonister generelt har fått svekket kjøpekraft? Anonymous poster hash: b4ab1...8d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå