Gå til innhold

Når mannen ser deg naken, hvordan reagerer han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min blir alltid veldig begeistret, kommer med komplimenter, sier han er verdens heldigste som har meg i livet sitt, flørter og smiler.

Synes nesten det er litt rart at han fortsatt er like begeistret etter 20 år sammen og 3 svangerskap. Er det vanlig? Han ser meg naken nærmest daglig.

Anonymous poster hash: 32db1...c53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakenhet er helt vanlig for oss. Det er ikke noe vi pleier å reagere noe spessielt på.

Anonymous poster hash: d1cd6...316

Skrevet

Smil og glede. Selv om jeg er småfeit og har tre sv.skap bak meg...

Anonymous poster hash: 21364...dd2

Skrevet

Vi er nakne sammen på badet stort sett hver kveld og på morgenene i helga. Han kommer ikke med komplimenter, men han klarer ikke la være å komme bort å holde rundt meg, ta meg på rumpa eller lignende:) Vi har vært sammen i 18 år og jeg er ikke noe pent syn når jeg er naken altså. Men jeg er tydeligvis bra nok:)

Anonymous poster hash: 061df...0f2
Skrevet

Samme som flere her. Vi er sjelden naken uten ungene tilstede (det hørtes rart ut 😂), så vi tenker ikke iver det. Ser han naken hver dag på badet og omvendt. Klarer fint å styre oss 😊

Anonymous poster hash: c3cc1...7f0

Skrevet

Han smiler alltid, og hvis jeg ikke bare går fort forbi kommer han og kysser og klemmer.

Jeg synes det er veldig smigrende.

Anonymous poster hash: 7ab5d...0be

Skrevet

Jeg er veldig ofte naken rundt han og han elsker det! Spesielt på kveld/ natt når vi har lagt oss så kan han begynne å runke bare jeg går forbi. Blir litt oppgitt men alltid med ett smil 😁. Han er jo tross alt så tent på kroppen min tross alt en god del år, kg og nå i tillegg høygravid og hoven 😂. Blir jo glad inni meg for at han fortsatt er så glad i meg.

Anonymous poster hash: 506a3...f40

Skrevet

Reagerer ikke i det hele tatt, men så har han ikke tenning på meg heller.

Anonymous poster hash: a106e...f6a
Skrevet

I det daglige på morran så er det ingen reaksjon. Men med en gang unga ikke er rett utenfor døra, blir han yr og er klar på et sekund. Jeg har bikka 40, har tre unger og er svær, men han er som før alder, unger og vekt 😉😊

Anonymous poster hash: 33fa3...fca

Skrevet

I det daglige på morran så er det ingen reaksjon. Men med en gang unga ikke er rett utenfor døra, blir han yr og er klar på et sekund. Jeg har bikka 40, har tre unger og er svær, men han er som før alder, unger og vekt 😉😊

I oppførsel altså. Han har også blitt eldre 😂

Skrevet

Han spør om vaskemaskinen er ødelagt, eller om jeg har glemt å vaske klær.

Anonymous poster hash: bff56...428

Skrevet

Blir ekstremt glad

Anonymous poster hash: 9eea4...964

Skrevet

Han kommer bort og klyper meg i brystvorta😉

Anonymous poster hash: 7b435...c9d

Skrevet

Jeg er veldig ofte naken rundt han og han elsker det! Spesielt på kveld/ natt når vi har lagt oss så kan han begynne å runke bare jeg går forbi. Blir litt oppgitt men alltid med ett smil . Han er jo tross alt så tent på kroppen min tross alt en god del år, kg og nå i tillegg høygravid og hoven . Blir jo glad inni meg for at han fortsatt er så glad i meg. Anonymous poster hash: 506a3...f40

Sorry, men det må da være veldig slitsomt for begge to om han runker hver gang han ser deg naken? For meg ville det vært fullstendig turn off også da. Og vi ser hverandre jo nakne veldig ofte og har et helt naturlig forhold til nakenhet at det høres litt merkelig ut. Høres litt sånn fjortis ikke vant til å se nakne damer ut. Eller så ser dere hverandre ikke nakne så mye?

Anonymous poster hash: 645d3...5ec

Skrevet

Sorry, men det må da være veldig slitsomt for begge to om han runker hver gang han ser deg naken? For meg ville det vært fullstendig turn off også da. Og vi ser hverandre jo nakne veldig ofte og har et helt naturlig forhold til nakenhet at det høres litt merkelig ut. Høres litt sånn fjortis ikke vant til å se nakne damer ut. Eller så ser dere hverandre ikke nakne så mye?

Jeg skrev jeg er mye naken og komfortabel med min kropp. Dette gjelder mår barna og vi har lagt oss. Jeg synes det er koselig!! Ikke slitsomt for MEG at han gjør det. Han sier han blir kåt av å se meg og jeg tar det som noe positivt. Har jeg lyst blir det ofte sex av det om ikke så skjer det ingenting. Utrolig at slike "bitterfitter" skall ødelegge og pirke på alt. Beklager at min mann blir kåt på meg da🙄. Vi har ett flott og sunt sex liv selv etter tre barn og mange år sammen

Skrevet

😳

Anonymous poster hash: 11e41...956

Skrevet

Jeg skrev jeg er mye naken og komfortabel med min kropp. Dette gjelder mår barna og vi har lagt oss. Jeg synes det er koselig!! Ikke slitsomt for MEG at han gjør det. Han sier han blir kåt av å se meg og jeg tar det som noe positivt. Har jeg lyst blir det ofte sex av det om ikke så skjer det ingenting. Utrolig at slike "bitterfitter" skall ødelegge og pirke på alt. Beklager at min mann blir kåt på meg da🙄. Vi har ett flott og sunt sex liv selv etter tre barn og mange år sammen

"Koselig" er vel ikke ordet jeg ville brukt i det tilfellet.

Mannen her smiler til meg og sier han er verdens heldigste mann. Kveldstid når barna er lagt så kan han få ståpikk og påpeke hvor fin jeg er. Men å stå å runke foran meg hver gang hadde jeg ikke sett på som "koselig".

Anonymous poster hash: 08e2a...55a

Skrevet

Jeg skrev jeg er mye naken og komfortabel med min kropp. Dette gjelder mår barna og vi har lagt oss. Jeg synes det er koselig!! Ikke slitsomt for MEG at han gjør det. Han sier han blir kåt av å se meg og jeg tar det som noe positivt. Har jeg lyst blir det ofte sex av det om ikke så skjer det ingenting. Utrolig at slike "bitterfitter" skall ødelegge og pirke på alt. Beklager at min mann blir kåt på meg da. Vi har ett flott og sunt sex liv selv etter tre barn og mange år sammen Anonymous poster hash: 506a3...f40

Å herregud, du må få ut den ungen. Hormonell much? Men dette er jo i en type sex setting. Hvis dere dusjer med barna rundt dere håper jeg han ikke setter seg ned og runker om han ser deg naken? Man er vel neppe sammen med noen som ikke blir kåt på en? Det betyr jo ikke at mannen blir kåt og runker hver bidige gang han ser dama naken? Som jo er mange ganger per dag enkelte dager.

Du bare skriver sånn typisk fjortis skrytete.

Skrevet

Lyser opp og sier "ååååå" eller "Fy søren så deilig du er" eller lignende. Hver gang

Skrevet

Hvis han i det hele tatt legger merke til det så gidder han som regel ikke se på meg engang. Jeg trener, har en kropp jeg er ganske fornøyd med etter to barn og synes det er viktig å sette pris på hverandre, men jeg gidder ikke lage noe ut av det heller. Selv er han overvektig, ikke bare litt, men alvorlig fedme. Han trener ikke og er ganske lat. Jeg blir likevel tent når jeg ser han naken fordi jeg elsker han, så lurer ofte på hvor følelsene hans har tatt veien. Jeg synes dere som har menn som gir komplimenter og tydelig tenner på dere er heldige. Jeg får mer oppmerksomhet av menn på treningssenteret når jeg er svett, ekkel og påkledd enn jeg får her hjemme.

Anonymous poster hash: bc1be...7e3

Skrevet

Å herregud, du må få ut den ungen. Hormonell much? Men dette er jo i en type sex setting. Hvis dere dusjer med barna rundt dere håper jeg han ikke setter seg ned og runker om han ser deg naken? Man er vel neppe sammen med noen som ikke blir kåt på en? Det betyr jo ikke at mannen blir kåt og runker hver bidige gang han ser dama naken? Som jo er mange ganger per dag enkelte dager.

Du bare skriver sånn typisk fjortis skrytete.

Leser du i det hele tatt hva hun skriver???

Anonymous poster hash: 5b5e3...3ba

Skrevet

Han kommer hoppende etter meg,jeg må løpe vekk.

Anonymous poster hash: 0f4d4...1ee

Skrevet

Syns det her var en veldig rar tråd 🤔 vil tro de fleste menn liker dama si og omvendt

Anonymous poster hash: 13e25...203

Skrevet

Hvis han i det hele tatt legger merke til det så gidder han som regel ikke se på meg engang. Jeg trener, har en kropp jeg er ganske fornøyd med etter to barn og synes det er viktig å sette pris på hverandre, men jeg gidder ikke lage noe ut av det heller. Selv er han overvektig, ikke bare litt, men alvorlig fedme. Han trener ikke og er ganske lat. Jeg blir likevel tent når jeg ser han naken fordi jeg elsker han, så lurer ofte på hvor følelsene hans har tatt veien. Jeg synes dere som har menn som gir komplimenter og tydelig tenner på dere er heldige. Jeg får mer oppmerksomhet av menn på treningssenteret når jeg er svett, ekkel og påkledd enn jeg får her hjemme.

Anonymous poster hash: bc1be...7e3

For en dust av en mann du har, føler med deg! Og skjønner hvordan du har det.

Er også slank, veltrent og "fin", men mannen min sier aldri noe eller viser at han synes noe bra om kroppen min. I perioder kan det gå 6-8 mnd mellom vi har sex.

Han er ikke veltrent, men klassisk kulefomet..

Anonymous poster hash: b4b3f...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...